Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Da er clutch på plass , med kun en lammel :cry: Da bmw har kommet med ny kobling for denne bilen men da må man bytte svinghjul også , som vi ikke hadde bestilt .....

Men vi satser alikevel en ny og en gammel Lammell :wink:

Fått på noen Gromme felger 8) som dere ser , må si bilen ble grisetøff med dette settet .

Den så " mye" omtalte spoileren våres spøker det nok litt for.

Er litt redd for om lokket tåler påkjenningen slik som vi må monterer den på lokket.

Lokket er veldi mykt der den skal stå så vi burde ha brakketer fra gulv i bilen , gjennom lokket og brakketter derfra/ eller noe annet.

Time vil show.....

ev8fmlczdz53eg632j6x.jpg

px2fhc1t1r9a8v3yupun.jpg

cem5j6ytvq0goj7rknvu.jpg

8wlalptg33irr6ws3a7u.jpg

a9ut2umzztu3jfkcch0w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig at jeg skriver dette, men uansett:

går ikke ann å bare sveise opp ei plate under bagasjelokket da, altså ikke på selve lokket, men under hver sin skjermkant, så kan dere snitte i luka, og bare plassere den gjennom luka når den skal monteres, så har dere noen "gummilapper" som dekke hullene når dere ikke skal bruke vingen... er jo en løsning iaf ;-)

det blir seende ut nesten som et tårnstag, bare lenger bak, og helt oppe... har dere ikke mye "stæsj" i bagasjerommet? da vil jo denne løsninga være mye enklere for dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig at jeg skriver dette, men uansett:

går ikke ann å bare sveise opp ei plate under bagasjelokket da, altså ikke på selve lokket, men under hver sin skjermkant, så kan dere snitte i luka, og bare plassere den gjennom luka når den skal monteres, så har dere noen "gummilapper" som dekke hullene når dere ikke skal bruke vingen... er jo en løsning iaf ;-)

det blir seende ut nesten som et tårnstag, bare lenger bak, og helt oppe... har dere ikke mye "stæsj" i bagasjerommet? da vil jo denne løsninga være mye enklere for dere...

det er ikke så utrolig det.. :D

Men vi har en del ting som skal forberedes/gjøres på bilen i løpet av 2-3 kvelder , så tid er det vi mangler sjø ....

Vi gjør dette på dugnad på kveld og ikke på dagtid.

så denne spoileren vi skulle sette på nå var en mere midlertidig sak for siste treffet .

Så det blir nok montert noe slik som du nevner :wink:

2kpykdwbx8qa47om58ai.jpg

lpjm39bg87vfrcygbxz4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig at jeg skriver dette, men uansett:

går ikke ann å bare sveise opp ei plate under bagasjelokket da, altså ikke på selve lokket, men under hver sin skjermkant, så kan dere snitte i luka, og bare plassere den gjennom luka når den skal monteres, så har dere noen "gummilapper" som dekke hullene når dere ikke skal bruke vingen... er jo en løsning iaf ;-)

det blir seende ut nesten som et tårnstag, bare lenger bak, og helt oppe... har dere ikke mye "stæsj" i bagasjerommet? da vil jo denne løsninga være mye enklere for dere...

det er ikke så utrolig det.. :D

Men vi har en del ting som skal forberedes/gjøres på bilen i løpet av 2-3 kvelder , så tid er det vi mangler sjø ....

Vi gjør dette på dugnad på kveld og ikke på dagtid.

så denne spoileren vi skulle sette på nå var en mere midlertidig sak for siste treffet .

Så det blir nok montert noe slik som du nevner :wink:

2kpykdwbx8qa47om58ai.jpg

lpjm39bg87vfrcygbxz4.jpg

hehe... tenkte bare siden jeg var litt motstander av vingen :lol: hehe

men hvis dere kunne flytter ut festene endel, så hadde det blitt mye bedre...

tid som mangelvare ja, kjent problem det :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent Morgan!! 8)

Likte spesielt godt den store bak der jeg... :twisted:

Skal se om jeg får omrokkert litt på ting i helgen, hadde vært moro å hilse på dere, men i utgangspunktet er lørdagen fri og satt av til CCN.

Bilen ble forresten utrolig bra på de nye felgene det er bilde av lenger oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...