Hesleskaug Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Helt rå jobb med oppbygging av bilen igjen!!!
jonr- Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Gleder meg til å see den bilen på bannen igjen til neste sesong.... samme her! dette er jo høydepunktet på alle treff råeste som har kjørt på gatebil noensinne, etter min mening. (utenom porsche carrera gt.... og sikkert et par ferrari/lambo ) Men forskjellen er at gsbimmern faktisk blir brukt!
Morgan GS Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Ja det var vel noen som regnet med at denne skulle bli stående i depoet å skinne men da tok de feil ,,,,.. he he . bortsett fra rullingen , så har vi kun byttet olje å en clutch lammel . Selvfølgelig gjørt div oppgraderinger ++ , men er ikke mange biler som har taklet en slik sesong uten mye skruing . BMW it is. ESS har laget et meget gromt presse kit. Bilen kommer i butikken i bud til helgen avd BUD. så da er det bere å komme å kikke å prøvesitte litt om noen ønsker det.
JE Motorsport Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Bilen kommer i butikken i bud til helgen avd BUD. så da er det bere å komme å kikke å prøvesitte litt om noen ønsker det. Da kommer jeg og tar en titt til helga Og så tar jeg med noen kollegar. PS: vi er tørste
Morgan GS Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Bilen kommer i butikken i bud til helgen avd BUD. så da er det bere å komme å kikke å prøvesitte litt om noen ønsker det. Da kommer jeg og tar en titt til helga Og så tar jeg med noen kollegar. PS: vi er tørste Welcome !! Skal hente bilen etterpå Broom broom Se om ikke jag kan få lagt igen noen 305/25-20 spor i gata her hi hi
ealoken Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 305? kult, asfalt tagging klarer du og burne inn GS i asfalten da? se her ps, vi er veldig tørste
Morgan GS Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Da er`n i Butikken Stor takk til Solfilmservice for enda en proff utført jobb. Skal dere tone ruter så er det denne karen som gjelder Bilen har hvitere farge en før , nye striper . Syntes bilen ble mere clean nå i sort og hvit , også blir det letter å sette på mere reklame om det er noen som ønsker det Slik var den ..hmm nesten glemt hvordan den så ut
Clerion Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Åfy faen ;D!!! Gleder meg sykt til 2010 sesongen nå! Herlig å se den leve igjen!
ZhilleN Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Deilig! Nydelig at dere bygde opp igjen denne her! Synd dere ikke gikk for en annen look, hadde vært tøft med GT-GS Sinnsykt rå og tøff denne her !
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Kansje la en som har kontroll på bilen sette seg bak rattet neste sesong da? Neida bare tuller. stygt å mobbe når det sjer slike ting. Men godt å se den er så godt som ny igjen da
Morgan GS Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Kansje la en som har kontroll på bilen sette seg bak rattet neste sesong da? Neida bare tuller. stygt å mobbe når det sjer slike ting. Men godt å se den er så godt som ny igjen da Hvem har kontroll da
Larsinnj Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Kansje la en som har kontroll på bilen sette seg bak rattet neste sesong da? Neida bare tuller. stygt å mobbe når det sjer slike ting. Men godt å se den er så godt som ny igjen da Hvem har kontroll da #kremt# Jeg har kontroll..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå