Gå til innhold

Mørke blinklys til E36 med OEM kvalitet?


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

Jo, lykke til!

Orginalt er eneste som duger. Alt annet er bare crap.

Jeg er overbevist om at dette er feil.

Jeg snakket med GS Bildeler om hva de kunne tilby. Da snakket de om et merke som het ULO, som visstnok lagde orginale lykter til (for det meste) eldre BMW modeller. De skulle egentlig skaffe meg et sett, men det viste seg at det var tomt på lager, og at de dessverre ikke fikk in disse igjen pga det var mer lønnsomt å selge DEPO blinklys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var mørke? De produsentene som lagde orginalt er jo selvsagt bra, men da er det gjerne kun hvite eller oransje.

Det var ihvertfall det han jeg snakket med på GS sa. Har søkt litt rundt på nettet og prøvd å finne nettbutikker som selger ULO.

Har funnet endel baklys, men ingen blinklys.. enda.

Link til baklykten.

http://www.chaiyayont.com/product.detai ... en_1095012

Ser ut som dem var i rimelig fin kvalitet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda en grunn til å tro på at ULO faktisk produserte mørke blinklys, er denne qouten fra en post på bimmerforums.com

...looks just like the ULO smoked corners i got off ebay a while back...

Tatt fra denne tråden:

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... hlight=ulo

Nå var dette i 2003 da.. så for alt jeg vet kan ULO ha sluttet å produsere lykter til BMW. Og det var jo litt synd. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...jeg har iallefall hatt 3 sett med uorginale blinklys og alle har vært elendige. Dårlig passform og de kan jo kun demonteres en gang før festene knekker..

Har nå orginale hvite blinklys, var ikke så gale pris på heller igrunn.. :)

Det er nesten sånn at jeg vurderer det. Men på såpass mørke farger som vi begge har så mener jeg selv mørke blinklys ser best ut. De hvite gir veldig mye kontrast til de mørkere hovedlyktene.

Vi får se. Eventuelt legge en lys sotet lamin-x film over orginale hvite blinkers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...jeg har iallefall hatt 3 sett med uorginale blinklys og alle har vært elendige. Dårlig passform og de kan jo kun demonteres en gang før festene knekker..

Har nå orginale hvite blinklys, var ikke så gale pris på heller igrunn.. :)

Det er nesten sånn at jeg vurderer det. Men på såpass mørke farger som vi begge har så mener jeg selv mørke blinklys ser best ut. De hvite gir veldig mye kontrast til de mørkere hovedlyktene.

Vi får se. Eventuelt legge en lys sotet lamin-x film over orginale hvite blinkers?

sant nok... ser bra ut med mørke. Men hvite er jo orginalt da :P

Jeg syntes de som Breitbau har ser bra ut og, det er slike klarglassgreier fra realcar. De går veldig bra i ett med lyktene.

men kanskje det har noe med helhetsinntrykket av bilen.

Jeg hadde klarglasslykter på bilen da jeg fikk den, men ser litt dumt ut på en helt orginal bil. Men mine ble full i vann og blåste av på motorveien :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festene til lykta er bra.. Demontert de MANGE ganger.. Passformen er nogenlunde grei.. Syns kanskje de sitter litt trangt.. De elkger seg liksom litt oppå lykta fordi festene er laget så de omtrent overlapper lykta. Passformen justeres mye ved hjelp av å justere hovedlykta.. Syns de passer fint..

Ingen lekkasjer. Og blir det dogg så åpner jeg for lufting noen minutter mens de blinker.... Så er de fine igjen.. Som regel blir det dogg etter jeg har montert de igjen, og da blir det kondens når jeg har hatt pæra ute.. Pæra sitter fast og fint og virker som om sokkelen presser godt mot pakningen bak.. Eneste som er kjingkjong kvalitet er gummipakningen som følger med for å tette mot karosseriet..

CAM_0560-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festene til lykta er bra.. Demontert de MANGE ganger.. Passformen er nogenlunde grei.. Syns kanskje de sitter litt trangt.. De elkger seg liksom litt oppå lykta fordi festene er laget så de omtrent overlapper lykta. Passformen justeres mye ved hjelp av å justere hovedlykta.. Syns de passer fint..

Ingen lekkasjer. Og blir det dogg så åpner jeg for lufting noen minutter mens de blinker.... Så er de fine igjen.. Som regel blir det dogg etter jeg har montert de igjen, og da blir det kondens når jeg har hatt pæra ute.. Pæra sitter fast og fint og virker som om sokkelen presser godt mot pakningen bak.. Eneste som er kjingkjong kvalitet er gummipakningen som følger med for å tette mot karosseriet..

CAM_0560-1.jpg

Hvor kjøpte du de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...