Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjipt med pakningen, men bekrefter litt det jeg har hatt trøbbel med. Men vanvittige tall! Hehe grattis. Blir spennende å høre om den kobber pakningen holder er endel delte resultater på det på sykler med turbo og uten iallefall, men ofte er det jo variabler ute å går når folk klager på ting, renhold, retthet osv

Gleder meg til å se den i aksjon !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke å dra strikken lengere nå(på en stund) Tror bilen er sprek nok nå. Det er da godt over 900hk i motoren nå, og nesten 1200nm..!! ppf får ikke inn den nye pakningen før om minst 1 måned. Det har ikke jeg tid til. Vurderte ett øyeblikk pyramid men ble frarådet av pål ved cylmo pga mange som sleit med og få det tett+att man må plane topp og i verste fall sveise i sporene når man må av med den.. Men cometic har kommet med en ny type pakning. phuzion ring gasket. Sjekk cometic.com for info. Denne har jeg virkelig tro på! Er utprøvd på 1000+hk supra bla. Så nå blir det og demontere toppen, sende den inn på planing og montere igjen når pakningen kommer. Så har jeg div planer med eksos ombyging på gang. Bilder kommer!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har tro på di nye pakningene, jeg måtte gå for pyramide pga 2mm borring, (får innstikk med mls og org pakn) ppf pleide å ta 5/100mm for hver gang di hadde toppen av så det er ikke så ille, men EBB var også lite positiv til at jeg skulle skjære "stygge" spor i den m20 toppen han hadde brukt lengst tid og energi på til nå :lol:

jaja lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye till ppf er cooper ringer. Nesten som pyramid bare att man ikke freser i blokka. Den jeg skal ha er en ny type mls kan man si. Men skal tåle en del mere. Alu tigen er kjekk og ha ja=) Jeg glemte og fortelle det som egentlig var best med hele bremsinga. Med det nye insuget i jaas style=) fikk jeg ladetrykk 200-300 omd\min tidligere! + att kurven ble mye jevnere på toppen. Legger ut bilder av kurver senere. Gleder meg sykt til snøen forsvinner nå så jag kan lufte bilen litt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er gøy. Har ikke bygd til m20 enda, men det er ikke no problem og gjøre. Bare ta kontakt vist du er int i innsug feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettkjørt er den vel ikke, men det går faktisk veldig greit. Du får være med på prøvetur på våler banen så får du kjenne=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettkjørt er den vel ikke, men det går faktisk veldig greit. Du får være med på prøvetur på våler banen så får du kjenne=)

Jeg tør nesten ikke sitte på, men MÅ jo si ja til dette monsteret. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er gøy. Har ikke bygd til m20 enda, men det er ikke no problem og gjøre. Bare ta kontakt vist du er int i innsug feks.

Eg ville no aldri hatt ei lunge i munnen min ! hehe neida bare "skøyer" litt..

Sjuke tall det her må eg sei, ekje lenge før du passerer 4 sifret tall, det er eg sikker på :) Kor mykje skulle du hatt får eit jaas innsug til m20 sa du ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.! Det er bare og komme bortom på treff og ta en prat. Da kan det bli prøvetur og=) Jørgen: Ta kontakt på pm vist innsug er int :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...