Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Coilene sitter på styreenheten på tec2n. Kjører med moroso ledninger som er laget i riktig lengde. Kjøpt som ett sett hos bjørnstadbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen?

Har du smelt kjerringa på tjukken,eller havnet i total økonomisk ruin?

For å lette din sak,så er det ikke dumt å gi en liten prisantydning,og muligens litt mer konkrete specs på bilen,samlet i et innlegg.

Lykke til med (det triste) salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.Den selges kunn for og finansiere et nytt prosjekt. Den selges for 299000kr.Får jeg ikke det beholder jeg den selv. Jeg er så glad i å bygge bil så når denne liksom er "ferdig" så føler jeg att det blir dumt og bygge enda mere på denne. Så blir den solgt begynner jeg på nytt med noe som etter planen skal bli helverst og kompromistløst!.Kommer tilbake til det om blir noe av dette.Men det blir ikke e28! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg syns det er viktig at du får lagd deg en skikkelig film av denne før du selger den, for ellers kommer du til å angre LENGE i ettertid.

Også VIL JEG GJERNE SE dette monsteret på inboardfilm!Mistenker det ikke tar lange studen å klemme den opp i trehundre

Hadde du ikke bodd så langt unna hadde jeg forlengst satt meg selv på saken og lånt ut utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...