Gjest Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Takk for det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Coiler med custom ledninger,orginal ledninger,eller coiler "on-spot"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Coilene sitter på styreenheten på tec2n. Kjører med moroso ledninger som er laget i riktig lengde. Kjøpt som ett sett hos bjørnstadbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Til salgs!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Hva faen? Har du smelt kjerringa på tjukken,eller havnet i total økonomisk ruin? For å lette din sak,så er det ikke dumt å gi en liten prisantydning,og muligens litt mer konkrete specs på bilen,samlet i et innlegg. Lykke til med (det triste) salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 han skulle visst ha seg e28 med 1000+hk går det rykter om;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Hehe.Den selges kunn for og finansiere et nytt prosjekt. Den selges for 299000kr.Får jeg ikke det beholder jeg den selv. Jeg er så glad i å bygge bil så når denne liksom er "ferdig" så føler jeg att det blir dumt og bygge enda mere på denne. Så blir den solgt begynner jeg på nytt med noe som etter planen skal bli helverst og kompromistløst!.Kommer tilbake til det om blir noe av dette.Men det blir ikke e28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 høres helt rått ut, blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Synes det er bra med sånne som deg, som bygger opp noe rått, og selger! Med tanke på hvor mange her i norges land, som vil ha en sånn sinnsyk bil. Men som ikke har all den faglige kunskapen som du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Lykke til uansett åssen det blir! Blir vel noe gromt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Må nok regne med et. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volcom Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 helt sinnsykt grombil du har bygd her men den filmen du snakka om lengre tilbake i tråden, er den idêen blitt lagt på hylla eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Film blir det vel. Men veiene er litt uforutsigbare her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Jeg syns det er viktig at du får lagd deg en skikkelig film av denne før du selger den, for ellers kommer du til å angre LENGE i ettertid. Også VIL JEG GJERNE SE dette monsteret på inboardfilm!Mistenker det ikke tar lange studen å klemme den opp i trehundre Hadde du ikke bodd så langt unna hadde jeg forlengst satt meg selv på saken og lånt ut utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå