Rayman Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Ja til film! Film is King! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 I går ble e30n tatt fram for første gang på tørr asfalt i år! Og den virker som bare d Helt greit med 757whp egentlig. Ble litt mindre mønster på dekka bak Tok mange bilder av m3`n og e30`n til Anders, se i hans tråd og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Stilig ! får satse på en knall sesong med masse kjøring og stabil motor då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Kjøpte ikke du skjørt av meg da?? Hvorfor er de ikke på ?? Det Wiseco merket gjør seg heller ikke på vindu der. Ellers er bilen helt knall nå. Fått noe respons på doningen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Skjørtene blir montert snart nå ja. Har vert så mye annet bla toppakningshavari så det har blitt neprioritert. Ja det er en kar som er intrisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Så noen lange lakris striper rett før man kommer til Røv idag, føler du deg skyldig angående de eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 har bestemt meg for og vente litt med salg. Vil bruke bilen litt selv nå når den går som ett helvete. Skal hente meg nye felger etter helga og. Så blir den sansynligvis ribba innvendig.Bilder kommer=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Hehe bra valg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Nye felger altså? Interessant Noe spennende og rått da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 blir samme som før bare med 10 bredde bak. tror det blit prikken over i`en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Blir nok flott med 10 bak, ja en kompis hadde det på en E30 så helt yber ut d! Så vakkert ut oppi motorrommet nå du!! Åssen pakning ble til slutt? Fikk det tett og alt ok nå, så digg da! Helt herlig å få denne ut på veien nå og lage litt spor... Jeg står på stedet hvil, Helge har ennå motoren så får bare smøre meg med tålmodighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Ja tror det blir bra. Skjørtene skal på lakk på mandag og. Så di kommer på iløpe av uka tenker jeg. Begynner og bli fornøyd med motorrommet nå ja. fungsjonelt og fint=) Det ble den nye cometic gassring pakninga. Gassfylte stålringer som sylinder tettning og vanlig mls runt olje og vann, Den er tett og fin så denne har jeg tro på. Må dessverre smøre seg med tålmodighet når man bygger motor. Trodde jeg skulle bli gal til tider da jeg bygde min. ventet 4 måneder på stempler bla... I morgen blir det en runde med bilen igjen. Må finne no gammle spølehjul tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Var ute og kjørte masse med bilen i går kveld. det jikk vist ett dekksett til.. Den går sinsykt nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Ingen film nå heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå