oddis Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Må få filma kjøringa di da:D Jeg hekta to kameraer på bilen til Jørgen idag, film kan vel hende kommer senere en gang om Jørgen aksepterer innholdet Et lite teaserbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Seriøst, gi faen! Hater teasere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Ser den funker iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 er det pyramide pakningen som har begynt å sleppe gjenom olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 ÅåÅÅååå cant wait! Må gi oss den gleden å legge ut film til oss som ikke kunne møte på våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Var der i dag, denne var høydepunktet! Du var helt overlegen på bana sammen med radialsupraen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Dritbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Seriøst, gi faen! Hater teasere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Kjør på med en film nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Rå kjøring og rå bil, stor underholdning var det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Rått, blir svintøft med film:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Ja da er jeg kommet hjem etter en fin helg på våler. Begynte fredagen med ett drivknute havari men ble fiksa fort. Traff en meget behjelpelig kar som hadde div gamle deler liggende. Etter det sleit jeg litt med varme så det ble ikke så mye rå kjøring på fredag. Varmen måtte kommet av att jeg ikke fikk ut all luft ut av systemet for på lørdag når jeg var utkvilt og i bedre form fikk jeg den til med en gang, og varmen holdt seg fin. Ble 40 timer i strekk uten søvn fra torsdags morgen til fredagskveld. fikk kjørt en del på lørdag. men på siste tur raste jeg tredje giret på tremec kassa. så skuddsikker var den....så det blir og ta en liten sjekk av den i løpe av uka. får håpe det ikke bli for dyrt. må legge ut film nå oddis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Oi raste du den kassa... Da begynner det å bli ille! hehe Holder bare på hjemme om dagen så kom meg ikke opp i helga, men kommer vel nye sjanser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Rasa 3. giret ja.Håper den lar seg reparere. Blir dyrt i lengden og abonere på tremec kasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Rasa 3. giret ja.Håper den lar seg reparere. Blir dyrt i lengden og abonere på tremec kasser. kjøp en 6 trinns e46 kasse eller fra v12...dem holder myyyyye lenger,såg ut til at den fungerte meget bra var borte og titta på den..fint bygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå