Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bele: ja det var som faen. :)

Rayman: Jeg har e30 m3 understell med k-sport bremser på min. Så det passer ikke med e36 deler tror jeg ikke. Men takk for tilbudet :)

skal rige gs i dag og høre hvor lang tid det tar og fikse frem en demper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli surt med dempern ja. K-sport demperne som står på er jo justerbare og veldig korte så jeg kan ikke slenge på hva som helst.Fjørbeina er bygd om til coilover og. Men kjenner på meg att det spiller liten rolle nå uansett for jeg er så fornøyd med hvordan bilen ble. Jeg kjører med zf fra e34 525. Samme som e34 m3 3,0. Di diesel kassene har jeg trua på ja. Men mest for penga for du med zf=)

Takk Winchester!=)

Har e34 525 lik zf kasse som på m3 3.0? Eller har jeg misforstått. Det hørtes litt rart ut men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ihvertfall att noen e34 525i har samme zf som e36 m3. Så lenge den har store hardyn. Blir gatebil på meg ja. Drar i 5 tia! Men uten bil desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ihvertfall att noen e34 525i har samme zf som e36 m3. Så lenge den har store hardyn. Blir gatebil på meg ja. Drar i 5 tia! Men uten bil desverre..

veit hvertfall att kun noken 91 modell e36 har store hardykoblinga.. gjelder sikkert for noken 91 modell e34 og då :)

Bmw fant vel ut att det var overkill med slik kasse og driv på en motor på 193 hk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mulig det med e36, men alle e34 525 med m50 jeg har sett har det vert stor hardy zf. Jeg kommer sterkere tilbake i september ja. Så skal jeg på div treff her omkring i mellomtia og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hvor lenge holder den kassa nå da? Hadde ikke du tremeck da?

Har også stor tro på ZF kasser som sitter på nyere E46 og E39 diesler. Der fins det 5 og 6 trins, vet at noen 5 trins har 35mm og 10 splines, det er samme tykkelse som Getrags 6 trins som står i M3 E46 og M5 E39. De 6 trins, vet ikke om alle, men de har 29mm og 21 splines. Så ikke lett å finne cinter eller tilton lammeller som passer de 6 trins.

Kan godt henne de kommer med 35mm og 10 splines de også, det vet jeg ikke.

Jeg har det for meg at ZF kassene har litt bedere synk ringer, men kansje bare jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...