jcvold Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 så denne da jeg kjørte hjem fra jobb i dag, en BMW 135. fikk desverre bare bilde av den bakfra,men kjørte ved siden av den på motorveien. hadde svære bremser , sorte med "BMW" skrevet på med grå bokstaver. bilen så utrolig sportslig å tøff ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 var en slik i porsgrunn her for ikke lenge sia og:) kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 åh gud! En drøm : > want to buy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Går ikke så værst de der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Kan ikke være mange av de der nei.. Går sikkert som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 feeet!.. går noe grønnjævlig disse her... eg en på jobb som har prøvd en slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 feeet!.. går noe grønnjævlig disse her... eg en på jobb som har prøvd en slik.. Er ikke 0-100 bedre enn e46 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Står hvertfall ikke oppført som raskere. 5.3 og 5.2 på e46 M3, men det var nære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Tøff bil det der! Utrolig kjekke å kjøre de 1'er coupe'ene, sikkert flere enn meg som har testa den 120Cd som var rundt i landet i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Står hvertfall ikke oppført som raskere. 5.3 og 5.2 på e46 M3, men det var nære. Uansett er det svært imponerende for en liten 1-serie. Bilen er jo stygg som juling, men tallene gjør den til noe helt spesielt.. Lurer på om man kan prøvekjøre noe sånt hos nærmeste BMW-forhandler? Undrer på om det er noe krav til prøvekjøreren.. En 21-åring student i en 520 er vel kanskje ikke målgruppen til BMW-forhandlerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Denne funker fett ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Står hvertfall ikke oppført som raskere. 5.3 og 5.2 på e46 M3, men det var nære. Uansett er det svært imponerende for en liten 1-serie. Bilen er jo stygg som juling, men tallene gjør den til noe helt spesielt.. Lurer på om man kan prøvekjøre noe sånt hos nærmeste BMW-forhandler? Undrer på om det er noe krav til prøvekjøreren.. En 21-åring student i en 520 er vel kanskje ikke målgruppen til BMW-forhandlerne.. Smak og behag, jeg liker den veldig godt! Og så har jeg en bil som ikke alle andre har. Mangler dog desverre motoren fra denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Står hvertfall ikke oppført som raskere. 5.3 og 5.2 på e46 M3, men det var nære. Uansett er det svært imponerende for en liten 1-serie. Bilen er jo stygg som juling, men tallene gjør den til noe helt spesielt.. Lurer på om man kan prøvekjøre noe sånt hos nærmeste BMW-forhandler? Undrer på om det er noe krav til prøvekjøreren.. En 21-åring student i en 520 er vel kanskje ikke målgruppen til BMW-forhandlerne.. Smak og behag, jeg liker den veldig godt! Og så har jeg en bil som ikke alle andre har. Mangler dog desverre motoren fra denne... Det er bare mitt syn. Det kan jo godt hende jeg endrer mening når folk begynner å modde litt på den. Synes nye 7-serie som Alpina er veldig lekker. Så det går litt fram og tilbake. Så lenge det er BMW, så er man på rett kjør.. Ikke sant? Jeg snur meg etter alt som har en BMW-rondell på seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 så denne da jeg kjørte hjem fra jobb i dag, en BMW 135.fikk desverre bare bilde av den bakfra,men kjørte ved siden av den på motorveien. hadde svære bremser , sorte med "BMW" skrevet på med grå bokstaver. bilen så utrolig sportslig å tøff ut. Disse er rimelig "vanlige" i USA. Koster nesten det halve av en ok utstyrt 120cd i norge desverre.:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Amerikanerne er heldige de en 120 er vell like uvanlig der som en 135i er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå