Gå til innhold

ikke hverdagskost å se

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

så denne da jeg kjørte hjem fra jobb i dag, en BMW 135.

fikk desverre bare bilde av den bakfra,men kjørte ved siden av den på motorveien. hadde svære bremser , sorte med "BMW" skrevet på med grå bokstaver. bilen så utrolig sportslig å tøff ut.

y91jdcvri6a9okc7uq7z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står hvertfall ikke oppført som raskere. 5.3 og 5.2 på e46 M3, men det var nære.

Uansett er det svært imponerende for en liten 1-serie. Bilen er jo stygg som juling, men tallene gjør den til noe helt spesielt..

Lurer på om man kan prøvekjøre noe sånt hos nærmeste BMW-forhandler? Undrer på om det er noe krav til prøvekjøreren.. En 21-åring student i en 520 er vel kanskje ikke målgruppen til BMW-forhandlerne.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står hvertfall ikke oppført som raskere. 5.3 og 5.2 på e46 M3, men det var nære.

Uansett er det svært imponerende for en liten 1-serie. Bilen er jo stygg som juling, men tallene gjør den til noe helt spesielt..

Lurer på om man kan prøvekjøre noe sånt hos nærmeste BMW-forhandler? Undrer på om det er noe krav til prøvekjøreren.. En 21-åring student i en 520 er vel kanskje ikke målgruppen til BMW-forhandlerne.. :lol:

Smak og behag, jeg liker den veldig godt! Og så har jeg en bil som ikke alle andre har.:) Mangler dog desverre motoren fra denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag, jeg liker den veldig godt! Og så har jeg en bil som ikke alle andre har.:) Mangler dog desverre motoren fra denne...

Det er bare mitt syn. Det kan jo godt hende jeg endrer mening når folk begynner å modde litt på den. Synes nye 7-serie som Alpina er veldig lekker. Så det går litt fram og tilbake.

Så lenge det er BMW, så er man på rett kjør.. Ikke sant? ;) Jeg snur meg etter alt som har en BMW-rondell på seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så denne da jeg kjørte hjem fra jobb i dag, en BMW 135.

fikk desverre bare bilde av den bakfra,men kjørte ved siden av den på motorveien. hadde svære bremser , sorte med "BMW" skrevet på med grå bokstaver. bilen så utrolig sportslig å tøff ut.

y91jdcvri6a9okc7uq7z.jpg

Disse er rimelig "vanlige" i USA.:) Koster nesten det halve av en ok utstyrt 120cd i norge desverre.:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...