crom Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 @ -Roger- Jeg har ikke byttet interiøret, så jeg har desverre ikke originalinteriøret liggende. Ellers: Jeg har kjørt på den 10000 siden jeg kjøpte den. Byttet clutch og simring girkasse nå i sommer Byttet en ventil som var årsaken til en oljelekkasje Byttet viftemotstand. Det som gjenstår av mine planer: -Rette opp p-bulk og rust på høyre dør -Bytte lambdasonder -Bytte wire til seteryggen førersete (denne har jeg liggende) -Fylle gass på AC'n, denne kjøler ikke -Tightne opp i div skrangel i interiøret, bilen er tross alt 15 år så litt ulyder er det. Har fått noe interesse, fått et ikke bindene bud på 140, men håper på noe mer gitt. Bytte i nyere E46 coupe med noe mellomlegg er også meget interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 @ -Roger-Jeg har ikke byttet interiøret, så jeg har desverre ikke originalinteriøret liggende. Ellers: Jeg har kjørt på den 10000 siden jeg kjøpte den. Byttet clutch og simring girkasse nå i sommer Byttet en ventil som var årsaken til en oljelekkasje Byttet viftemotstand. Det som gjenstår av mine planer: -Rette opp p-bulk og rust på høyre dør -Bytte lambdasonder -Bytte wire til seteryggen førersete (denne har jeg liggende) -Fylle gass på AC'n, denne kjøler ikke -Tightne opp i div skrangel i interiøret, bilen er tross alt 15 år så litt ulyder er det. Har fått noe interesse, fått et ikke bindene bud på 140, men håper på noe mer gitt. Bytte i nyere E46 coupe med noe mellomlegg er også meget interessant. Som i min coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Kanskje Send meg litt info på eksempelvis pm. Årsmodell, km osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Angående at bilen din "lugger" litt mellom 2-3000. Prøvd å bytte plugger? evnt sett om det lekker olje fra toppdeksel pakning? Min 525i var slik du beskriver. byttet plugger og toppdeksel pak, og da var problemet borte. =) Ett tips som kanskje er billigere og fort gjort. Ellers kjempe pen bil, og lykke til med salget i ett vanskelig marked om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 @ eravne - takk, skal hente inn plugger i løpet av uka og teste det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Gjerne fortell om det ble noe forbedring når du byttet plugger. Blir du kvitt luggingen er denne bilen meget interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg