aaarseth Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 skal montere ny cd spiller i bilen (JVC AVX33) Hvor får jeg tak i ISO kontakt til den spilleren? kan jeg bruke knappene på ratte da? er det 5,25" høgtalere som passer rett inn i bilen? uten mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Du finder sikkert noe her : http://www.acb.no/Results1.asp?Category=98 Har lest på Blaupunkt sin side at det er 16 cm foran og 17 cm bak, men du får adapter ringer slik du kan montere hva du vil, enten 16,5 cm eller 13 cm. Samme firma har også disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Kan også kjøpe overgang og ramme på nesten hvilken som helst bilstereosjappe hvis du vil handle fra en fysisk butikk. Stanard høyttalerdim er 6,25. Kan sette inn 5,25 og 6,5 med adapter. På hjemmesiden til JVC står det at den er "rattbetjeningsforberett", om den vil funke med eller uten ekstrautstyr eller ikke må du nesten spør importør/forhandler om. Til Pioneer må man ha en del for å få det til å funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 på en 320c jeg egt skulle ha en gang i tiden måtte man ha en eller annen spesiell kobling, som installbay ikke fikk tak i hvertfall..: S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Har snakket med acb.no. nå, men den de har er 14pinner Org. stikke mitt er det bare 12... noen andre plasser de selger sant? bilde av stikket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 ingen:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 bilradiospes.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dsport Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 fikk du tak i denne overgangen? trenger en sånn selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 den bilen der er ikke norsk levert. amrikansk eller canadisk import? min har en stor stygg kontakt med 12 pinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Tysk importert... har enda ikkje fått tak i den overgangen.. så skrik ut om nåken veit om en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Jeg har en sak for å få knapper på rattet til å virke på JVC spiller. Har den liggende et sted. Skal se om jeg finner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Fant kabelen faktisk i alt rotet. Den ser slik ut og jeg hadde den i gamle E46 min på en JVC spiller. Iso i ene enden, med BMW plugg i andre + en mini jack eller nå hva man skal kalle det som skal inn i en plugg på den kabelen som fulgte med JVC spillern. Og den er til og med til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmen Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Har hatt samme problem sjøl, men har gitt opp... Tok ut naviskjermen og satte inn en cdspiller med dvd, og lagde en carbonplate hvor jeg har målere under spillern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Tysk importert... har enda ikkje fått tak i den overgangen.. så skrik ut om nåken veit om en Som sagt før, har en overgang fra BMW kontakt til ISO, med støtte for knapper på ratt. Fungerte hvertfall på en JVC spiller jeg hadde i en tidligere E46. Den var fra 99. Denne JVC spillern jeg hadde hvertfall: KD-LHX601 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siddiz Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Har noe av det samme problemet selv. (tror jeg hvertfall) skulle bytte spiller i går, men fikk beskje om at jeg måtte trekke kabler fra bagasjen og fram. for jeg har ikke noe ISO kabel bak org spiller. noen som vet ossen kabel dette er og om det mye jobb å legge det opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå