Madsi Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Den er dønn orginal, men forandringene er på vei! Starta idag med felger!kjekt med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Jeg liker ikke de felgene der, men godt folk har forskjellig smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Jeg liker ikke de felgene der, men godt folk har forskjellig smak Enig i alt du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Liker generelt ikke sorte felger på bil, men er du fornøyd selv så er vel ingenting bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Veldig skeptisk til de flegene der, men hver sin smak selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Så lenge du er fornøyd Min mening er ikke så viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Jeg liker ikke de felgene der, men godt folk har forskjellig smak Enig i alt du sier x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 dem så store ut,å lig heller ikkje svarte felger.du bør vertfall fikse opp bremsen dine så dem ikkje er rusten og fæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Du trenger hvite blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Jeg liker ikke de felgene der, men godt folk har forskjellig smak Enig i alt du sier x2 x3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Du trenger hvite blinklys Neida... Kan være pent med oransje blinklys på mørk(sort) e36. Var ikke helt min stil på felgene, men men Var for åpne, sorte, krom og "upassende" til en bmw.. 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 så helt jevli ut.. org bmw vinterfelger er penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Var ikke mange inkl meg selv som ikke likte felgene... sota(mørke) lykter, blinkers, å tonede vinduer, så kler i så fall felgene bilen bedre..... blir kanskje ikke så ille da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Stakars madsi.. Kun 3 poster, og allerede skremt bort fra forumet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Svarte felger er jo "in" for tiden, men passer desverre ikke så mange biler. Ikke det beste valget etter min mening, men det kunne jo vært mye verre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå