Der Barockengel Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Hvis du jobber videre på denne bilen en stund, bør du nesten be om å få tråden flyttet over til prosjekt-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Du kjører BMW, bor i bmw byen skien, og sitter inne på lørdagen for å bygge lego.. Spesielt.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Hehe, ja, skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Jeg er bare 14år ;P hehe Nå har jeg holdt på siden 21:30 med bilen, er ferdig med seter, nytt vindu og fiksa litt på motoren og interiøret. Har testa med tak og panser men der ble ikke så veldig bra akkurat. -Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 yess, fikk på plass panser. nå er bilen ferdig. kom med innspill hvis du er uenig i noen ting. bilder kommer i morgen en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Du kjører BMW, bor i bmw byen skien, og sitter inne på lørdagen for å bygge lego.. Spesielt.. Hehe står jo sykkel da hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Spørs om ikke støtdemper tårnene med staget skulle stått bak, eller helst rett over hjulene.. Men veldig morro bygg. Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Du kjører BMW, bor i bmw byen skien, og sitter inne på lørdagen for å bygge lego.. Spesielt.. Hehe står jo sykkel da hehe... nettop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Spørs om ikke støtdemper tårnene med staget skulle stått bak, eller helst rett over hjulene..Men veldig morro bygg. Stilig Er enig med deg der, men jeg har nesten ikke plass bak. har reservehjul og bensintank der. Men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Rått!!! hvor mange lego hester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 han er 14 år å bygge bmw i lego.. all respekt til gutten.. når jeg var 14 år å på denne tia av døgnet så sov jeg hvertfall. godt gutten er fornuftig da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Gøy julegave til yngre familie det der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Ja, nå kommer det noen nye bilder. Ting som er nytt er: panser, nye seter, nytt vindu, nytt dashbord, lystgassanlegg, en 10"høytaler, noe nytt i motor. -Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Du trenge nåken spacera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Hadde vært noe å lekt LEGO sammen med unga når det finns så fine deler Hvor får du tak i slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 mange av delene er ganske gammle, men lille broren min har ganske mye som er nytt, noe av det er fra sånne Ferrari biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå