Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
bmw eiere jeg møter etter veien kjører konsekvent med park + tåkelys. Ehh hvorfor??? Er det noe jeg ikke har skjønt? Er det en slags kode? :shock:

Det er jo en pen kombinasjon, mange andre merker som gjør dette også!

Spesielt pent med AE :)

Skrevet

Det er vel ganske fint da synes jeg, ivertfall om bilen er lavere enn orginalt.. det markerer på en måte bilens høyde pluss et mer fullstendig utseende i fronten:p

Skrevet
bmw eiere jeg møter etter veien kjører konsekvent med park + tåkelys. Ehh hvorfor??? Er det noe jeg ikke har skjønt? Er det en slags kode? :shock:

Da har du ikke møtt meg ;)

Skrevet
AE ringene mine vises da likevel de selv om jeg bruker tåkelys eller ei..

Ja men du har ikke lov å kjøre med kun "parklys", så derfor er kombinasjonen grei :)

Har 7000k på mine , å med lik farge i tåkelysene så blir det jo praktfult! :)

Skrevet

kjører alltid med det slik selv.. eller når jeg kjører bil da.. hehe event bed nærlys og tåkelys.. kommer ann på .. tåkelysene står ALLTID på :)

Skrevet

Det er ikke lov til å kjøre med nærlys og tåkelys på, kun parklys og tåkelys, og det kun på lys dag.

Det er en grunn til at tåkelysene skrus automatisk av når man skrur på kjørelysene på de fleste bilene nå til dags. :)

Skrevet

Personlig bruker jeg parklys og tåkelys når det er lyst ute.

Men så fort det er antydning til å begynne å bli mørkt ute, så skrur jeg av tåkelysene og på kjørelysene.

Biler som kjører rundt med parklys og tåkelys i mørket syns jeg bare er tåpelige, selv i byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...