antiloop Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 bmw eiere jeg møter etter veien kjører konsekvent med park + tåkelys. Ehh hvorfor??? Er det noe jeg ikke har skjønt? Er det en slags kode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 bmw eiere jeg møter etter veien kjører konsekvent med park + tåkelys. Ehh hvorfor??? Er det noe jeg ikke har skjønt? Er det en slags kode? Det er jo en pen kombinasjon, mange andre merker som gjør dette også! Spesielt pent med AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Det er vel ganske fint da synes jeg, ivertfall om bilen er lavere enn orginalt.. det markerer på en måte bilens høyde pluss et mer fullstendig utseende i fronten:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 bmw eiere jeg møter etter veien kjører konsekvent med park + tåkelys. Ehh hvorfor??? Er det noe jeg ikke har skjønt? Er det en slags kode? Da har du ikke møtt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 AE ringene mine vises da likevel de selv om jeg bruker tåkelys eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar andre Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 er ikkje bare BMW eiere så kjører slik, så og si alle som har kurve/tåkelys bruker dem her i distriktet iallefall.. synest det ser fint ut eg, så ja eg bruker dem selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 AE ringene mine vises da likevel de selv om jeg bruker tåkelys eller ei.. Ja men du har ikke lov å kjøre med kun "parklys", så derfor er kombinasjonen grei Har 7000k på mine , å med lik farge i tåkelysene så blir det jo praktfult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Slitsomt å slå bryteren opp to hakk.. Kjører alltid med park og tåke.. Men når det er så mørk at jeg trenger nærlys, slår jeg dem av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Det er kode for at du har lest instruksjonsboka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Fordi det er fint selvfølgelig Ikke enig kansje? De fleste jeg møter som har tåkelys kjører med dette i kombinasjon med parklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 kjører alltid med det slik selv.. eller når jeg kjører bil da.. hehe event bed nærlys og tåkelys.. kommer ann på .. tåkelysene står ALLTID på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Det er ikke lov til å kjøre med nærlys og tåkelys på, kun parklys og tåkelys, og det kun på lys dag. Det er en grunn til at tåkelysene skrus automatisk av når man skrur på kjørelysene på de fleste bilene nå til dags. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 det veit jeg.. flere biler kan brukes på begge deler idag egentlig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Eg går etter den regelen at når gatelysa slår seg på så er det på med kjørelys og av med park og grøftelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Personlig bruker jeg parklys og tåkelys når det er lyst ute. Men så fort det er antydning til å begynne å bli mørkt ute, så skrur jeg av tåkelysene og på kjørelysene. Biler som kjører rundt med parklys og tåkelys i mørket syns jeg bare er tåpelige, selv i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå