Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har bilen blitt kræsjet. Påkjørt bakfra så bakfangeren må skiftes også så det litt ut som det ble litt forskyvninger på bagarommet, men er ikke helt sikker.. Har ingen bilder av skaden, men var en veldig kurrant skade og ikke noe problem å få fikset :) Så er vel ferdig i slutten av neste uke. I tilegg var det en ripe på fangeren som forsvinner.. Må jo prøve å se det lyse i det ;) Er ikke så lenge igjen til jeg kan ta lappen og overta bilen nå :D Gleder meg!

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

For det første fin bil du skal overta der :)

Men j.... irreterende når andre kjører i deg og det er alltid typisk at DU får de største skadene og bilen må på verksted så du sitter uten bil i ukesvis :/

Men heldigvis at du ikke har lappen enda da så du slipper og bekymre deg for det :):) er jo helt sikkert klar til du skal overta :)

Skrevet

Takk skal du ha :)

Den er det ja ;) Klar i løpet av neste uke :) Og jeg må vente til desember jeg.. Så passet meg fint med tanke på den ripen også, man ser den så vidt på det ene bildet bak høyre bakdekk..

• 2 weeks later...
Skrevet

Sånn, en liten update er slengt ut på førstesiden ;) Nå er bilen tilbake, eneste problemet nå er å få skiftet sommerdekkene bak p.g.a. den ene muttern sitter dønn fast, men blir nok ordnet på verksted imorgen..

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Jepp, da er jeg 18 år da.. Så da får jeg bare vente til imorgen å se om jeg består oppkjøringa, ellers blir det et helvete :( Men satser på at det skal gå bra :)

Skrevet

Takk, ja, skal det :) Var ute med 3 venner på onsdag og lekte litt, på vei hjem kjørte han jeg satt på med ut av veien og kræsjet i en høyball (og da lektekjørte han ikke).. Men det gikk bra da :) Greit å lære med andres biler =)

Skrevet

Ja, da har jeg hatt oppkjøring idag, sensor sa han holdt på og sovne, og han fant ingen småting han kunne kritisere på i det hele tatt :D:D:D Så da har jeg bare kjørt rundt i bilen min siden 14 og kost meg, hentet folk og kjørt folk rundt omkring :wink: DEILIG! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...