spruddel Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ja, da har bilen blitt kræsjet. Påkjørt bakfra så bakfangeren må skiftes også så det litt ut som det ble litt forskyvninger på bagarommet, men er ikke helt sikker.. Har ingen bilder av skaden, men var en veldig kurrant skade og ikke noe problem å få fikset Så er vel ferdig i slutten av neste uke. I tilegg var det en ripe på fangeren som forsvinner.. Må jo prøve å se det lyse i det Er ikke så lenge igjen til jeg kan ta lappen og overta bilen nå Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 For det første fin bil du skal overta der Men j.... irreterende når andre kjører i deg og det er alltid typisk at DU får de største skadene og bilen må på verksted så du sitter uten bil i ukesvis :/ Men heldigvis at du ikke har lappen enda da så du slipper og bekymre deg for det :) er jo helt sikkert klar til du skal overta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Takk skal du ha Den er det ja Klar i løpet av neste uke Og jeg må vente til desember jeg.. Så passet meg fint med tanke på den ripen også, man ser den så vidt på det ene bildet bak høyre bakdekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Hørtes veldig dramatisk med "kollisjon" i trådnavnet, Men godt det ikke var værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Hehe, den er tilbake idag faktisk Så veldig bra ut.. Skal prøve å få tatt bilde imorgen etter jobb hvis det er lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Sånn, en liten update er slengt ut på førstesiden Nå er bilen tilbake, eneste problemet nå er å få skiftet sommerdekkene bak p.g.a. den ene muttern sitter dønn fast, men blir nok ordnet på verksted imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 Tips til felger? Med kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Jepp, da er jeg 18 år da.. Så da får jeg bare vente til imorgen å se om jeg består oppkjøringa, ellers blir det et helvete Men satser på at det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Gratulerer Du får kjøre pent så du ikke ender opp som mange andre her har gjordt,vet hvordan det var selv på første vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Nå har du litt å jobbe frem mot Denne må jeg si ikke var noe pen,må være et eller annet med vinkel på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Takk, ja, skal det Var ute med 3 venner på onsdag og lekte litt, på vei hjem kjørte han jeg satt på med ut av veien og kræsjet i en høyball (og da lektekjørte han ikke).. Men det gikk bra da Greit å lære med andres biler =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Ja, da har jeg hatt oppkjøring idag, sensor sa han holdt på og sovne, og han fant ingen småting han kunne kritisere på i det hele tatt :D:D Så da har jeg bare kjørt rundt i bilen min siden 14 og kost meg, hentet folk og kjørt folk rundt omkring DEILIG! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Gratulerer Må si du har en nogså grom bil til å vere første bil gitt! Og kjør pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Gratulere herlig å få det overstått ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 grattis me lappen, føles hærlig tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå