Gå til innhold

Min E46 320D Vurderer salg


spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, vurderer nå å skifte høyttalere i framdørene, hattehylle + ny spiller og forsterker.

Vært innom Audio Art og fått tilbud på dette.

Spiller: Pioneer DEH-6100BT

Høyttalere framdør: Pioneer TS-E170ci (tror det egentlig skal være E130ci som er 13cm element, regner med at han har satt opp feil bare)

Høyttalere hattehylle: Pioneer TS-E1302i

Forsterker: MTX RT604

Dette totalt kommer på 8900,-

Får alt med montering og monteringsramme, støydemping osv for 12000,- eller 14000,- med soting av bakrute.

Vil dette spille ålreit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gå for Alpine spiller :D

Smaken er som baken, men alikevel synes jeg Alpine er mer lettbetjent og har et bra "meny" system :)

Hva skal du bruke den MTX forsterkern til? 4 kanals til elementene? Det er jo veldig greit da dagens elementer gjerne er ganske tungdrevne :P Men tåler høy effekt. Lyden blir jo også veldig mye bedre.

Går det ann å bytte til en annen farge på spillern? Blå er ikke akkurat vakkert med tanke på den oransje BMW fargen i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spurte om jeg hadde noe spesielt ønske angående Pioneer og Alpine. Sa han kunne sette sammen det han mente var mest for pengene. Den spilleren fra Pioneer er utgående, og kommer en 6200 som blir ny. Men skal undersøke om man får like mye med Alpine. Håper også jeg kan velge annen farge enn bare blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på TVBoden i sverige og ville absolutt ha Pioneer, men fyren bak disken overbeviste meg og angrer ikke et sekund på at jeg valgte det.

Alpine blir brukt i alle dyre sportsbiler, Koeningsegg osv.

Du trenger jo ikke Pioneer høytalere fordi du har Pioneer spiller?

Har han andre merker inne? Feks. JBL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har kjørt alle 3 stepene før. Denne gangen kjørte jeg paint cleaneren, så brukte jeg den nxt tech wax som er polish og voks i samme greia, også et lag voks til slutt. Så ble jo 3 step da, selv om jeg ikke brukte den polishen som er i 3-step-systemet.

Holdt på fra klokken 12-20.30, men det var inklusiv prating, vasking, litt pizza osv. Er man effektiv, så klarer man det fint på 3 timer totalt. Men er gøy å kose seg litt med det også da. Ikke stresse i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte selv Alpine 105Ri tror jeg den heter! Kjempefornøyd sålangt og svært svært rask og ikke minst meget enkel i bruk! Brodern kjøpte en skikkelig dyr pioneer, en av de dyreste 1-Din spillerne, den er knotete i bruk etter min mening!

Åssen lyden blir i de forskjellige tror jeg ikke er noe å tenke på, samme MOSFET 4x50 effektrinnene i alle sammen har jeg inntrykk av.

Spillern jeg kjøpte: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt= ... id=&vn=736

Vil tro du sparer en del ved å dra til TVBoden på Svinesund, god snakk litt med selger og snakk om kompisene dine som har kjøpt ditt og datt og er superfornøyde kunder bla bla bla. Vær litt frem og tilbake og usikker så kommer rabattene på løpende bånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betalte du for bremsene dine, forresten? Jeg tenker på prisen hos gs mot prisen til brems.no. Har fått pris på EBC USR skiver med redstuff klosser og EBC bremsevæske for 5'500 inkl. moms og frakt. Jeg vet ikke hvordan dine klosser er kontra redstuff, men jeg har iallefall god erfaring med redstuff fra m3en. Også syns jeg USR skivene ser veldig bra ut, med rustbeskyttelse, så man slipper å få rusta skiver etter 2 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...