spruddel Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Okei, da skal det nok gå Det var mer jobb enn forventet å bytte baklys.. De klipsene for å ta av bagasjelokkplaten var noe dritt å få ut, hvertfall når vi ikke var sikre på hvordan det skulle gjøres.. Første ut, så var det greiere.. Så da blir det glattkjøring + litt mekking imorgen forhåpentligvis Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Grattis med fet bil Høres bra ut planene dine : ) Ville sett meg litt rundt etter felger nå som du enda har god tid før du får lappen.. Hadde jeg vært deg ville jeg prioritere blinklys rundtom, syns dette løfter bilen mange hakk Om du skal ha nye felger ville jeg også fått på litt senk, så det ikke ser ut som en monstertruck:P Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Skal ut å fikse hvite blinkers side og front nå, så kommer vel noe felger og senk når jeg har kjøpt bilen og har råd Så kanskje til sommern neste år da.. Har lyst på noe ordentlig sete med varme også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Har da satt på hvite blinkers og lagt inn bilder på første posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Ble bra! Nu mangler bare: Blank blinkerspærer rundtom! Og, IKKE kjøp Philips Bluevision eller hva det nu tullet heter. Da ser det ut som du har BLÅ pærer, dessuten så koster dem 300,- per par... Slike som er sølvfarget og blinker orange, koster som regel 100,- paret. Samt, Angeleyes, og plastik, og felger oooog senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Hehe, takk Har tenkt på det ja, skifter ikke sånn bak før jeg må! Orker ikke ta alt det der igjen for å skifte pære før pæra går. Jepp, mangler litt enda, også mangler jeg nok et litt bedre sete med varme og korsryggstøtte som også har bra med sidestøtte.. Tar nok litt tid før det skjer noe særlig mer, må spare som rakkern fremover med lærelønnen, så får jeg starte med å kjøpe bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Anngående bytte av pærer er jo dette noe som tar bare noen minutter, er jo ikke vanskelgere enn å ta av dekelet og vri ut pæra Anngående seter kan du sjekke litt på www.koed.dk , har en del brukte ting der, kommer none gullkorn av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Bytte pærer bak er ikke så lett da.. På ryggelysene der er det mye jobb.. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Pen bil du har! Ikke værst førstebil Modbargains.com anbefales på det sterkeste... Har kjøpt nesten alle delene mine fra der... Bare hugs å få dem til å sende så du slipper momsen inn i Norge Angående felger, så tror jeg BBS CH vil passe bra på din Går bra med lærlinglønn vettu Bare å prioritere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Nå har du litt å jobbe frem mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Takk Så bra ut den der Din eller? Hehe, jepp må prioritere riktig Skal nok bli bra detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Er ikke min nei.. Har henta det fra e46fanatics.com Bra side forresten, hvis du ikke allerede vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Joda, har vært mye der Men ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sølvpærer som blinker oransje? Nå er det ikke så veldig lenge igjen til jeg kan ta lappen 1 1/2 måned ca. Da skal det bli litt mer orden på sakene her, bare jeg må spare penger da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 www.gsbildeler.no ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå