spruddel Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hmm, det så jo veldig bra ut det Tipper jeg går for 50/30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Her er bilder av skaden på panser, a-stolpe og b-stolpe. Noen ideer om pris på hellakkering av dette? Kjipt dette ass, tok 1 måned fra jeg kjøpte bilen.. Hurra, typisk min flaks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Kjempe nice bil:) digger e46 as:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Takk Skal nok bli bedre etterhvert når jeg får penger nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Hvordan fikk du de ripene Magnus? Parkeringsriper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Jeg har stått parkert og jeg vet ikke hvordan det har skjedd.. Er det Fredrik? Eller Christer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Var og kjøpte nye felger og dekk igår, men dekkene ble for store, så må ned i 255 istedenfor 265. Så skal hentes lørdag. Her er noen bilder av hvordan det så ut Før bilen ble sluppet helt ned, men den senka seg en del da jeg tok av brekket, så er ikke så mye klaring akkurat Blir vel mer bilder neste helg Dekkene er forresten Vredestein Ultrac Sessanta Felgene er Vertini Riviera 8x18" foran og 9x18" bak. 225/40ZR18 foran og 255/35ZR18 bak vil det bli da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Råe felger det der Grei bredde bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Takk Får håpe det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Sånn, da er sommerdekk på Sitter ganske bra på veien må jeg si! Har ikke testet så mye enda da, men foreløpig er jeg fornøyd. Mulig jeg skulle hatt 19" eller litt mindre gummi, men kan tenke på det en annen sommer istedenfor Oppdatert 1. posten også. Noen bilder kan jeg slenge ut da, selv om bilen ikke er helt nyvasket. Vasket den lørdag og kjørt veldig lite, men er håpløst på veien nå. E91 facelift er fattern sin Venstre foran: Høyre foran: Legg merke til mønsteret. Går ikke dette omvendt vei av hverandre a? Høyre siden vil jo drenere vannet innover. Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Har skiftet blinklyspærer idag. Kjøpte sånn crome-look, så nå er det litt blått skjær istedenfor Også et bilde fra igår da Skriker etter senk foran hvertfall. Det kommer! Enjoy Kom gjerne med kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 ble litt mye gummi, men pene felger! vurderer akkurat samme som deg. hvor kjøpte du dem? ventetid? kosta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Har fått en ny parkeringsskade mens jeg har stått parkert på venstre hjulbue foran (over dekket). Vært innom noen verksteder og fått priser. 2 av stedene endte på ca. 15000, det ene på 10700 og skal få tilbud fra siste verksted på mandag. Veldig store forskjeller da. Får ta noen bilder og legge ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Noen bilder i det fine været av hele familiens biler E91 facelift er far sin E90 er bror sin E46 er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Sykt rå den E90en i midten der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå