Moni-bmw-power Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Lurer på hvordan følsen hadde vært å være rik å kunne leie disse tinga http://www.rollolimo.com/services.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Tipper at den der først og fremst blir leid av de som skulle ønske de var rike.. (Samt til diverse events) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moni-bmw-power Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Tipper at den der først og fremst blir leid av de som skulle ønske de var rike.. (Samt til diverse events) hehe.. Kosta jo ikke så mye.. Men tror nok det blir dyrt hvis man skulle leid sånn i norge (ikke at jeg tror norge har sånn men) Går foresten en hummer limmo i oslo/omveiene også Men det er jo ikke samme følsen som en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 syns det hadde vært tøft og ha en BMW L7 jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 syns det hadde vært tøft og ha en BMW L7 jeg da Enig med deg der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moni-bmw-power Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 hehe.. Ja hadde pengene vært der hadde.. jeg nok uansett ikke kjøpt den bilen hehe Tror heller jeg ville bygd STOOOOR garage hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Nydelig farge på den L7'n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Den BMW L7 var jo sinnsykt tøff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Ja ja hver sin smak, den første var litt i lengste laget Sikkert greit utstyrt innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 L7 ja takk kunne vært kult og ankommet ett utested i denne da Go plass til en skikkelig go gammeldags bilfest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå