Moni-bmw-power Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Lurer på hvordan følsen hadde vært å være rik å kunne leie disse tinga http://www.rollolimo.com/services.htm
Hansh Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Tipper at den der først og fremst blir leid av de som skulle ønske de var rike.. (Samt til diverse events)
Moni-bmw-power Posted September 15, 2008 Author Posted September 15, 2008 Tipper at den der først og fremst blir leid av de som skulle ønske de var rike.. (Samt til diverse events) hehe.. Kosta jo ikke så mye.. Men tror nok det blir dyrt hvis man skulle leid sånn i norge (ikke at jeg tror norge har sånn men) Går foresten en hummer limmo i oslo/omveiene også Men det er jo ikke samme følsen som en bmw
Sjøbuse Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 syns det hadde vært tøft og ha en BMW L7 jeg da
///FredriK.S Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 syns det hadde vært tøft og ha en BMW L7 jeg da Enig med deg der!
Moni-bmw-power Posted September 15, 2008 Author Posted September 15, 2008 hehe.. Ja hadde pengene vært der hadde.. jeg nok uansett ikke kjøpt den bilen hehe Tror heller jeg ville bygd STOOOOR garage hehe
tmice Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Ja ja hver sin smak, den første var litt i lengste laget Sikkert greit utstyrt innvendig
S.Nilsen Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 L7 ja takk kunne vært kult og ankommet ett utested i denne da Go plass til en skikkelig go gammeldags bilfest..
Recommended Posts