Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
selges 2600 inkl frakt

2600 kan du bare glemme men lykke til :)

kompis fikk kjøpt 2 sportstoler i skinn samt baksete, hattehylle med rulle gardin og armele i sort skinn med alt han trengte.. dvs midtkonsolen osv.

?

Skrevet
selges 2600 inkl frakt

2600 kan du bare glemme men lykke til :)

kompis fikk kjøpt 2 sportstoler i skinn samt baksete, hattehylle med rulle gardin og armele i sort skinn med alt han trengte.. dvs midtkonsolen osv.

?

Er meg han snakker om...Kjøpte 2 sportstoler i skinn samt baksete, hattehylle med rulle gardin og armelen i sort skinn for 4500 (Strøkent)så han synest at 2600 bare for et arnlene er dyrt! Samme mener jeg og..Alfor dyrt!

Skrevet

Du fikk en god pris :), men nå kan man ikke basere hvert salg på at alle får det billigere her og der. Vist du synes dette er altfor dyrt trenger du ikke å skrive noe, Dette er en salgs tråd!

Koster jo 2900,- for armlenet nytt så hvorfor ikke kjøpe det nytt fra meg for 2600,-?

Skrevet
Du fikk en god pris :), men nå kan man ikke basere hvert salg på at alle får det billigere her og der. Vist du synes dette er altfor dyrt trenger du ikke å skrive noe, Dette er en salgs tråd!

Koster jo 2900,- for armlenet nytt så hvorfor ikke kjøpe det nytt fra meg for 2600,-?

Hadde det vært meg hadde jeg lagt 300kr ekstra på bordet å kjøpt nytt hos et firma som en vet er seriøst og hvor en faktisk har klagerett og garanti på varen ;)

2600 er dyrt selv om du selger det nytt.

• 1 month later...
Skrevet

Tror du må bite i det sure eple å forstå at en ikke får solgt dette for nesten samme pris som ny selv om det er nytt...

Byr deg 1500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...