Gå til innhold

99 328Ci - takst?


Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, min Mor vurderer å selge sin 1999 BMW 328Ci., 115.000 Km.

Svart sportsinteriør i skinn, 17 tommers felger, Manuell kasse, Sølv farge.

BMW bytta nettopp hele bakakselen pga en produksjonsfeil som førte til sprekk der, egentlig en jobb som vel lå på 60.000,-, men som gikk på 10 års garanti mot produksjonsfeil eller noe i den duren, brodern som tok seg av det. Bilen fremstår som pen.

Spørsmålet mitt på dette tynne grunnlaget ( skal prøve å få tak i bilder) er hva denne ligger på i pris?

Selv vurderte jeg den til mellom 190.000 - 200.000 men som sagt, jeg er ikke så kyndig.

Noen som har et 30-40.000 kroners spenn mht hva den kan være verdt?

takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg den over 200 så blir kjøperen godt fornøyd om han klarer å prute den under 200 :)

Eller at man risikerer at ingen tar kontakt, og man blir tvunget til å sette ned annonseprisen, og dermed sender dårlige signaler til dem som tråler annonsene om at den var overpriset, og kanskje noe galt med. O.l.

Ikke lett å selge bil nei! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en 328Ci E 46 med 115 på tellern til 200.000 må vel være et godt kjøp for kjøper? forutsatt at bilen er i fin stand, noe den definitivt er.

legg deg litt høyere.

folk tar jo 180 tusen for en 328 e36 coupe

Det er jo vis den er i sinnsykt bra stand da..

Syns forresten pris mellom e36 og e46 blir jevnere og jevnere..

E36 holder seg utrolig godt i pris..

Over til spm så er rundt 200 en grei pris ja.. Er ikke akkurat marked for salg om dagen..

Sportsseter og skinn er ihvertfall en ting jeg ser på som stort pluss.. Legg den med jevn pris med en tilsvarende uten fks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en 328Ci E 46 med 115 på tellern til 200.000 må vel være et godt kjøp for kjøper? forutsatt at bilen er i fin stand, noe den definitivt er.

legg deg litt høyere.

folk tar jo 180 tusen for en 328 e36 coupe

Det gjør de ikke...

Må ikke alltid se på hva de står for på autodb eller finn.

Er en grunn til at de ligger der i evigheter og ikke blir solgt :wink:

Da jeg solgte en 328 coupe for et år siden, begynte jeg på 130 og gikk gradvis nedover.

på 120 var det et par stk som ringte, men da jeg satt den end til 115 tok det helt av.

Da ringte det folk hele tiden og bilen ble bydd oppover igjen...

Og den jeg hadde var riktig utstyrt med riktig farge....

Trådstarter du kan forresten selge bilen til meg for 170 000 med en gang hvis du vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel strengt tatt en 4-dørs og ikke en Ci... og uten Sports-seter og med tre-interiør :roll: er Sølv interiør og svart sportsskinn i moderns...er vel strengt tatt noe mer spiselig...

Fikk netopp solgt denne bilen til prisforlangende 169000kr.

Kjøper prøvde ikke å prute en gang :)

Problemet var å få folk til å komme å titte på, men så fort førstemann så og prøvde bilen var det deal med en gang.

Så så lenge bilen din er godt holdt så skulle du vel få 200000 uten problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte min sene 99 modell E46 328ci i Mai i år, og jeg fikk igjen 265.000kr for den. Den hadde gått 155.000km. Så tror nok du skal legge deg litt høyere. Min hadde riktignok justerbart senkesett, 19" CSL felger, M-tech 2 front og litt sånne ting, men uansett. Legg den ut for 239.000kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...