lagrinn Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 da var ny bil handlet inn. bilen er 100% utvendig og så å si 100% innvendig. litt fakta om bilen M-tech stylig. M-tech innteriør. M-tech understell. 19" tsw crome felger (235/35-19) Individual utgave (blåe lister i inne i bilen) Svart skin innteriør med sportseter. 2,2L 170hk. EL-vinduer. EL-cab. EL-bakluke. EL-speil. EL-seter begge sider framme med 3 memory på førerstol. Regnsensor. Varmeseter. Midtarmlene. følg meg hjem lys Osv Det eneste bilen mangler er litt bedre stereo anlegg, så det er handlet inn ny cd-spiller som monteres så fort jeg får overgang og innsats til spilleren. ellers er planene Sote rutene. Svarte side blink. Sorte klare baklamper. Blinklys framme som står i stil til framlyktene. Stabstag i motor rommet. Så viss noen har noe på lur så send en pm eller skriv det i denne tråden. ellers er det lite som skal gjøres da jeg er meget fornøy slik den er, men forslag tas i mot med takk hvs synest folket linker til bilder da jeg ikke får lagt dem ut her. så viss noen vill kan dem poste bildene som ligger i linken i denne tråden. http://s191.photobucket.com/albums/z183/lagrinn/Bmw/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Jo det høres jo ut som en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 jevla pen! gamle te axel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Meget pen bil.. Har vel vert på forumet før denne? Men hva mener du med elektrisk bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 jevla pen!gamle te axel? det stemmer, er denne han tok innbytte i mot en m3 eller noe. det er elektrisk åpning av bagasjeluka mener jeg med el bakluke takk får at du la ut bilder søreng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Har sett denne et par ganger i Kristiansand ja Eneste jeg ville gjort var å skifte ut felgene til noen uten chrome. Ikke noen stor fan av det hehe Men ellers må jeg bare gratulere med ny og pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Har sett denne et par ganger i Kristiansand ja Eneste jeg ville gjort var å skifte ut felgene til noen uten chrome. Ikke noen stor fan av det hehe Men ellers må jeg bare gratulere med ny og pen bil! +1! Men ellers enig jeg også! Fin fin bil! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 litt usikker på felgene selv, men viss det blir til og bytte så blir det 18" i stedet får 19", er litt behagligere på norske fjellveier. så viss noen har noe dem vill bytte er det bare og si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 hva er "følg meg hjem lys" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 hva er "følg meg hjem lys" ? At det lyser når du har parkert å låst bilen, da lyser det i lyktene forann og bak, slik at du ser hvor du går, så slipper du å ha på lyset i garasjen f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Og funksjonen utløses ved å dra i fjernlyshendelen mot deg etter du har stoppet bilen. Vær obs på at hvis du har dårlig batteri eller noe tull rundt det, så kan du ha problemer med å starte igjen etterpå. Jeg erfarte ihvertfall dette på en av mine E46-er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Da fikk jeg det oppklart. Kom borti signal og fjernlys spaken, og lysene foran og bak på bilen begynte å lyse. Fikk litt panikk, men lysene slo seg selv av etter 40-45 sek.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Selv ikke fan av chrome felger... Men det er noe helt annet og se disse felgene på denne bilen.. Noe jeg nemlig har sett mange ganger, syntes det ser veldig greit ut. Ikke nødvendig og bytte i det hele tatt. Gratis med ny bil hvertfall.. ja, han tok den som delbetaling på m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Den råeste fargen som er mulig å få på E46, savner kanskje autolat, cab er jo en glidare som våre blågule venner sier. Felger i krom... det skriker litt : våre nye landsmenn, konklusjon, sett fyr på dem snarest! 18" eller 19" ja, vanskelig valg, 19" er ikke feil, men skjønner det mtp komforten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 tull, en slik bil SKAL ha manuell girkasse. autolat hører ikke hjemme sammen med cab, mtech, to dører osv..... min menig jaffal el bakluke? trodde det kun ble levert el åpning av bakluke til e46. Har hatt ganske makan bil før, makan utstyrt også faktisk. Kul bil var det. Grattis! Er forresten enig med menigheten ang felgene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå