Gå til innhold

Prisvurdering e36 318cab


Bimmerchris
 Share

Anbefalte innlegg

Driver å titter på disse om dagen og lurte på om noen av dere har noen formening om hva som er en bra pris når det gjelder disse.

Ser at de ligger fra 60.000-100.000 litt avhengig av km.stand og overprising.

Jeg mener at f.eks en 1996 modell som har gått ca 160.000km,med ok utstyr og som ser bra ut bør ligge på ca 80.000,-

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, standen varierer også veldig. En kompis solgte en slik for 150 000kr i sommer, men det synes jeg var kraftig overpriset. Tror du må regne med å betale en 90 000kr for en slik med bra utstyr hvis den skal være i bra stand.

Edit: Ser det ligger mange ute til høstpris nå så burde som du skriver være fullt mulig å finne en god bil til 80 000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes cab, spesielt 318 egentlig er rimelig overpriset. Er en 318 så mye bedre enn en Mazda MX5? Hvis du er ute etter billig cab, mener jeg... Skal du ha noe dyrere så dropper du selvfølgelig en Mazda til fordel for en 325 for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen på cab er sesongavhengig som bare pokker. Dersom bilen er "rett" i kjøpers øyne, har spesielt utstyr eller utseende o.l, kan prisforskjellen på motormessige identiske biler være stor. Mitt råd er å finne en bil du liker og ikke se mye på prisen. Den kan være ganske irrelevant :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...