Gå til innhold

BMW e30

eirikbr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
lite i d siste :P må tjene meg opp litt penger nå, så kjøper e stort istede får å kjøpe mange ganger. der da? :)

ok:P fronten din e zender btw. trur e.. skjer litt kvar dag på min.. men ikje så mykjy som vises da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite i d siste :P må tjene meg opp litt penger nå, så kjøper e stort istede får å kjøpe mange ganger. der da? :)

ok:P fronten din e zender btw. trur e.. skjer litt kvar dag på min.. men ikje så mykjy som vises da..

ja vet, gjør på da? motor justeringer? :) når blir det lakering da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klipping og liming(sveising) for det meste. venter på at lakkereren skal komme og montere kanaler så jeg får satt sammen resten av bilen liksom. bremserør kobla på bensinrør rody shydd under osv..

skjønner, er en del småtteri som må gjørest med min også, var på eu sjekk nå nylig, fikk mangler på noen ting, men er mest sånn småtteri, så når skilta kommer blir skruinga satt i gang for fult :) gleder meg som en liten unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klipping og liming(sveising) for det meste. venter på at lakkereren skal komme og montere kanaler så jeg får satt sammen resten av bilen liksom. bremserør kobla på bensinrør rody shydd under osv..

skjønner, er en del småtteri som må gjørest med min også, var på eu sjekk nå nylig, fikk mangler på noen ting, men er mest sånn småtteri, så når skilta kommer blir skruinga satt i gang for fult :) gleder meg som en liten unge :)

må få noen til og ta eu-kontroll på min snart jeg og.. får krysse fingrene for at den går igjennom uten feil.. og ingen legger merke til turbo'n:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering. Idag har jeg tigget meg plenium av aluminium. Ble ganske fornøyd med det så langt, det som står igjen er å pusse ned alle kanter og børste hele pleniumet, borre hull å gjenge opp får ut-tak til vakumslanger. Kommer bilde når det er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...