NeonMuffler Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 såpass ja, nei tipper jeg havner på litt over 200 jeg. og jeg har senka compen, men turboen er alt for liten hehe. lader nesten max Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 såpass ja, nei tipper jeg havner på litt over 200 jeg. og jeg har senka compen, men turboen er alt for liten hehe. lader nesten max oja:D fungerer vel godt det å tenker jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Nye oppdateringer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 skjer d nokka her da eirik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 lite i d siste må tjene meg opp litt penger nå, så kjøper e stort istede får å kjøpe mange ganger. der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 lite i d siste må tjene meg opp litt penger nå, så kjøper e stort istede får å kjøpe mange ganger. der da? ok:P fronten din e zender btw. trur e.. skjer litt kvar dag på min.. men ikje så mykjy som vises da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 lite i d siste må tjene meg opp litt penger nå, så kjøper e stort istede får å kjøpe mange ganger. der da? ok:P fronten din e zender btw. trur e.. skjer litt kvar dag på min.. men ikje så mykjy som vises da.. ja vet, gjør på da? motor justeringer? når blir det lakering da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 klipping og liming(sveising) for det meste. venter på at lakkereren skal komme og montere kanaler så jeg får satt sammen resten av bilen liksom. bremserør kobla på bensinrør rody shydd under osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 klipping og liming(sveising) for det meste. venter på at lakkereren skal komme og montere kanaler så jeg får satt sammen resten av bilen liksom. bremserør kobla på bensinrør rody shydd under osv.. skjønner, er en del småtteri som må gjørest med min også, var på eu sjekk nå nylig, fikk mangler på noen ting, men er mest sånn småtteri, så når skilta kommer blir skruinga satt i gang for fult gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 klipping og liming(sveising) for det meste. venter på at lakkereren skal komme og montere kanaler så jeg får satt sammen resten av bilen liksom. bremserør kobla på bensinrør rody shydd under osv.. skjønner, er en del småtteri som må gjørest med min også, var på eu sjekk nå nylig, fikk mangler på noen ting, men er mest sånn småtteri, så når skilta kommer blir skruinga satt i gang for fult gleder meg som en liten unge må få noen til og ta eu-kontroll på min snart jeg og.. får krysse fingrene for at den går igjennom uten feil.. og ingen legger merke til turbo'n:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 går nåkk bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Oppdatering. Idag har jeg tigget meg plenium av aluminium. Ble ganske fornøyd med det så langt, det som står igjen er å pusse ned alle kanter og børste hele pleniumet, borre hull å gjenge opp får ut-tak til vakumslanger. Kommer bilde når det er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 har ei 325 servo forstilling liggens vis du e intresert!! komplett med alt du treng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 har ei 325 servo forstilling liggens vis du e intresert!! komplett med alt du treng sånn ca pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå