Lars89 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Nå er ikke en Corsa en Corsa da. Får de med 192hk. Det er fraktisk moro å kjøre (rett fram...). ON TOPIC: mye rare folk i Grimtad...
Springsteen Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Hehe ja sikkert Men av opel-erfaring bare rett fram Men nok nok OT fra meg.
Cise Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 ja er rare folk i grimstad ja..hehe.. utrolig hva folk kan finne på.. du har ikke blitt kasta mat på du eller?
Lars89 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Nei...ikke mat, men fikk noen ølflasker i sida på E30en en gang, de knuste faktisk . Hadde det ikke vært 10 stykk godt vokne menn hadde det skjedd ting.
sveinern2 Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Noen stjelte bmw merket (og lagde en ripe i panseret i samme slengen) mitt og fylte eksosen med egg Dette var på en parkeringplas, og i nabobilen sto en halv kartong med egg... Hehe, synst synd på dem når de fant bilen igjen
knut_olestad Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Har hatt en corsa 1.4i, at den tar en en 320i eller større skjer ikke engang i fritt fall!Men uansett, kjører man bmw så skjer dessverre slik, ikke mer enn et par uker siden jeg kom ut og fant bilen min full av egg hehe.. godt sagt.. 320i gjør jo 0-100 på 9,9 ca eller no sånt.. er så lenge siden jeg har testa.. men tror det er no sånt.. å fyda.. er virkelig folk som misliker bmw flere plasser ja.. åsså egg.. er no dritt å få vekk hvis det er tørka og.. fant du ut hvem som gjorde det? Gjorde dessverre ikke det, men har mistanke om noen drittunger i nabolaget. Utfra vinkel egga hadde truffet regner jeg med at det er noen herfra, ingen andre hadde gidda gå opp i veien bak huset for å kaste egg for så å måtte gå hele veien tilbake med fare for å bli tatt.
hylle Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Fant du ut av noe navn når du søkte på dette regnr da? jeg er spent på hva som skjer videre nå jeg.
Dan327t Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Hehe, synst synd på dem når de fant bilen igjen Å hvordan så den ut? hehe.
Rabies Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Satan så irriterende Tror jeg hadde blitt "sinnsyk i gjerningsøyeblikket" av noe sånnt! Er en grunn til at jeg har balltre i bilen for å si det sånn
Dan327t Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 "veit aldri når man får bruk for ett jernrør"
Gunnar Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Det er ikke rart det er overfylte fengsler og krig i verden...
ESveen Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Det er ikke rart det er overfylte fengsler og krig i verden... Jo, ja. Men hadde ikke du blitt noe lettere irritert om noen hadde trødd matavfall på 7 serien din? Jeg er motstander av vold, og hvertfall snakke om det på internett, men hva skal en stakkar gjøre? Uansett finn ut hvem det er, ring på de å krev at de betaler vasking av bilen din, ellers anmelder du de. ikke stort mer man kan gjøre.
Gunnar Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Jo, ja. Men hadde ikke du blitt noe lettere irritert om noen hadde trødd matavfall på 7 serien din? Jeg er motstander av vold, og hvertfall snakke om det på internett, men hva skal en stakkar gjøre? Klart jeg hadde blitt irritert, men det får være grenser for hvor høyt blodtrykk en skal påføre seg selv når det ikke er synlige skader på bilen, og ikke minst risikere med tanke på hva ustabile folk kan finne på om man presser de. Bli forbanna, dra hjem og spyl det av, ro ned. Ikke fall ned til samme lavmål. Men nå er jo ikke sladding på McDonalds heller så langt fra lavmål. Den var nok medvirkende faktor til hamburgerkastingen.
Dirty Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 bare ta igjen med mat en dag da. går du videre med å knuse ruta osv. blir det fort ikke noe igjen av din bil.
knut_olestad Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Rekeskall i luftinntak til varmeanlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå