Gå til innhold

idioti i grimstad

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei herregud.. det er da måte på hva folk kan finne på her.. men selfølgelig.. sjønner de godt.. når man har en dritt bil av en liten blikk-boks med 1,2 eller 1,4 ca.. da er det ikke rart man blir missunlig på folk med fine biler og 2 ekstra cyl og liitt mer å gå på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spora han opp og klint matrester over hele bilen om natta. helt sikkert :)

men jeg hadde uansett ikke gidda å dra en sladd for å vise meg frem :|

måtte nesten det siden han kom med den komentaren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei herregud.. det er da måte på hva folk kan finne på her.. men selfølgelig.. sjønner de godt.. når man har en dritt bil av en liten blikk-boks med 1,2 eller 1,4 ca.. da er det ikke rart man blir missunlig på folk med fine biler og 2 ekstra cyl og liitt mer å gå på :wink:

hehe.. ikke frekt ment men morra mi har en Opel Corsa 1,4l. Nå er den kanskje ikke like pen å se på eller like komfortabel å kjøre men den klarer likevel å kjøre fra din, selv om den "mangler" 2 sylindre.

Så forutsetningen din for å kalle den andre en drittbil er kanksje ikke helt vanntett :D

Og du "måtte ikke det siden han kom med den kommentaren" du kunne jo f.eks bare kjøre vekk :) tenk om Onkel hadde sett deg og tatt lappen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel ikke akkurat så veeldig mye mere å gå med 0.6l mere og 600kg mer da :roll: og om e36 er en fin bil er jo også en diskusjon :wae: men folk kan godt holde seg for gode til å oppføre seg slik, var tydeligvis en som ikke gidder å jobbe selv for å få råd til noe slikt noe.

tok du vare på hamburgeren? legg den i en pose, og ha den liggende til du møter han igjen. få med deg noen venner og tving ham til å spise opp. og si at han må tenke på de sultrammede barna i afrika eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ikke frekt ment men morra mi har en Opel Corsa 1,4l. Nå er den kanskje ikke like pen å se på eller like komfortabel å kjøre men den klarer likevel å kjøre fra din, selv om den "mangler" 2 sylindre.

Så forutsetningen din for å kalle den andre en drittbil er kanksje ikke helt vanntett :D

Og du "måtte ikke det siden han kom med den kommentaren" du kunne jo f.eks bare kjøre vekk :) tenk om Onkel hadde sett deg og tatt lappen din!

skulle heller ha formulert det på en anna måte da.. men som du sier det finnes små ikke-fullt-så-fine biler som er bedre en min.. det skal jeg ikke nekte for.. enig med deg der..

jojo.. sant det onkel blå kunne ha kommet ja men heldigvis gjorde han ikke det.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel ikke akkurat så veeldig mye mere å gå med 0.6l mere og 600kg mer da :roll: og om e36 er en fin bil er jo også en diskusjon :wae: men folk kan godt holde seg for gode til å oppføre seg slik, var tydeligvis en som ikke gidder å jobbe selv for å få råd til noe slikt noe.

tok du vare på hamburgeren? legg den i en pose, og ha den liggende til du møter han igjen. få med deg noen venner og tving ham til å spise opp. og si at han må tenke på de sultrammede barna i afrika eller noe.

tok ikke vare på den nei..hehe.. men enig der.. deter det jeg skulle ha gjort.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en corsa 1.4i, at den tar en en 320i eller større skjer ikke engang i fritt fall!

Men uansett, kjører man bmw så skjer dessverre slik, ikke mer enn et par uker siden jeg kom ut og fant bilen min full av egg :(

hehe.. godt sagt.. :lol: 320i gjør jo 0-100 på 9,9 ca eller no sånt.. er så lenge siden jeg har testa.. men tror det er no sånt..

å fyda.. er virkelig folk som misliker bmw flere plasser ja..

åsså egg.. er no dritt å få vekk hvis det er tørka og..

fant du ut hvem som gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...