///Mysild Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Mysild:Nesten verre (bortsett fra hvis det blir striper) med folk som støtter seg med en hånd på taket o.l. og setter igjen et stort fettete og ekkelt avtrykk! - Gjerne på helt fremmede biler.. ja, var slikt jeg siktet til men også rompegnikking med riper er fælt! var en som gjorde det med bilen min når jeg var på jobb... jeg gikk rett ut og kjefta, selv om det var mye kø... (før hellakkeringen da heldigvis)
///Mysild Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 en kamerat skulle sitte på, og han hadde piggbelte på seg... det måtte han ta av før han skulle nær bilen haha...
mrmpower Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 hehehehe, ser d for meg vill du sitte på? men først må du ta av deg beltet
///Mysild Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 har skinninteriør... fort gjort å ripe det opp med pigger hehe... pluss at han var "lettere" bedugget
Erebus Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 måtte le her, "gir deg 5000 for vraket" og så pælmer litt mat på bilen din. Unektelig komisk og ufatterlig irriterende, men likevel, de skal ha for spøken. hehe. Må vel egentlig karakterisere dette som guttespøker, bilen din tåler vel en burger Og du var vel litt med på moroa og, siden du la en liten sladd Neida, For all del irriterende nok, men Biljakter og Balltrær synes jeg blir å skyte spurv med kanon i dette henseendet fy faen! sånne kommentarer irriterer meg noe jævlig! kanskje du gir faen i din bil, men hadde jeg stått å polert og pusset og vasket og gnikket, så kommer det noen å hiver MAT på bilen, da bli jeg forbanna, kanskje du kjører rundt i skitten bil, eller ikke har bil og gir fullstendig faen, så kan du fint holde det for deg selv! du er typisk en av de personene som hiver mat du!! du er kanskje den typen person som "støtter" seg opp etter andres biler (ruter er greit, men lakk skal man holde seg unna), og slike folk liker jeg ikke... har ikke respekt for andres eiendom! Ro deg ned nå Arnold. Er selvfølgelig enig i at det er fullstendig unødvendig og respektløst av dem, men det siste man burde gjøre er å helle bensin på bålet ved å ta igjen med samme mynt. Ta en telefon til foreldre ved hjelp av bilnummer, si ifra på en ordentlig måte, etc. Andre har sagt det bedre enn meg mht til folk som oppfører seg slik: "Don`t argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you with experience"
Gunnar Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Å sammenligne burgerkasting med å sette seg på en bil med knappebukse hvor man gjør permanent skade i lakken er håpløst. Det gir ingen mening. Matrester på bilen er ikke noe verre enn en fuglebæsj, og det MÅ man tåle. Vask det bort, og bilen er som den var igjen. Permanente skader er noe helt annet, og skal selvfølgelig erstattes. Dere kan knapt være tørre bak ørene... Og til han som lurer på hva folk har så imot BMW, så les femte linje i det første innlegget i tråden. Sånne ting er som oftest forklaringen.
marararius Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 MÅ man tåle matrester på bilen? Man skal akseptere at folk kaster mat på bilen sin?
ESveen Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Jeg mener at intensjonen er den samme om du hiver mat eller stein, folk gjør det på faenskap for å irritere deg. Såklart skal du ikke gå amokk å slå de med balltre pga. en burger. men jeg har ikke funnet meg i det, enkelt og greit. Kompis som fikk kastet en softis igjennom takluka for par år siden. Fint med smelta is i hele midtkonsollen og mellom setene. Skulle dette å være greit? Men du har da bilnr. hans. Hva er problemet? Ring på mora å krev 200kr for vasking av bil, kunn på prinsipp! forresten noen som hadd klint en tyggis i gummilista i nedkant av bakruta mi. Så det ikke før jeg kjørte ruta ned og opp igjen. Var ett mareritt å få vekk og brukte sikkert par timer på det. Faens folk...
Erebus Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Jeg mener at intensjonen er den samme om du hiver mat eller stein, folk gjør det på faenskap for å irritere deg.... Uenig, Intensjonen ved å kaste en stein på en bil er å påføre bilen en skade som det koster penger å rette opp. Å kaste en burger på en bil påfører ikke annen skade enn at du må trå til i 20 sekunder med en Vannslange. Begge deler er naturligvis ikke i tråd med vanlig folkeskikk, men det ER en vesentlig forskjell. Kompis som fikk kastet en softis igjennom takluka for par år siden. Fint med smelta is i hele midtkonsollen og mellom setene. Skulle dette å være greit? .... Krever vel Rens av Interiøret for å få det i pent skikk igjen, ergo en taksterbar skade i motsetning til en flyvende big mac i døra, så nei det er ikke greit.
///Mysild Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Å sammenligne burgerkasting med å sette seg på en bil med knappebukse hvor man gjør permanent skade i lakken er håpløst. Det gir ingen mening. Matrester på bilen er ikke noe verre enn en fuglebæsj, og det MÅ man tåle. Vask det bort, og bilen er som den var igjen. Permanente skader er noe helt annet, og skal selvfølgelig erstattes.Dere kan knapt være tørre bak ørene... Og til han som lurer på hva folk har så imot BMW, så les femte linje i det første innlegget i tråden. Sånne ting er som oftest forklaringen. skal du opp til våler? skal kjøpe en burger med alt på, og kline utover bilen din, så får vi se på smilet til mister admin
ESveen Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Greit, satte den på spissen der. Men uansett skal man ikke gjøre slikt. Bare for å krangle litt til da. Om jeg kom med søppelkassa mi med restavfall og tømte den i oppkjørsla de, hadde dette vært greit, da det tar bare 10 min å måkke det opp å kaste det i egen kasse? Det jeg mener er at ingen med normal folkeskikk gjør slikt. Provokasjon er provokasjon uansett hva det koster.
///Mysild Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 joa, enig, men å kalle oss unger som reagerer på slikt er litt på spissen! er vel heller barnslig å le av slike episoder, og det med beltet var en annen historie... ja, skjønner hva du mener, men si du da just har feid gården, og lukt, så kommer folk å hiver oljesøl på gården din, så blir du passe forbanna, og det at du må fylle din søppel, med andres dritt, er heller ikke spes morsomt!
Erebus Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Igjen, Burger på døra målt oppimot 50 kilo søppel på gårdsplassen, ikke helt i samme gate. Men selvfølgelig, er helt imot vanlig folkeskikk. Men det finnes mange uten det her i landet vårt, skal man bruke balltre på alle? til syvende og sist er det de man burde synes synd på, som ikke fungerer i et samfunn.
Gunnar Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Jeg vet ikke hva hamburger på bilen min skal demonstrere - jeg har allerede sagt at jeg hadde blitt forbanna og at det ikke er greit å gjøre sånt, men å sitte her og snakke om stålstenger og balltre blir å synke til samme nivå. Folk som gjør sånt har større problem enn en aner, og man vet aldri hva de kan finne på. Spyl det av og slapp av med at idiotene nok ikke har det helt godt med seg selv. Så slipper man blodfortynnende medisin innen fylte 30 år. Dessuten har jeg en sterk følelse av at de fleste som har svart her bare preiker uansett. Dere har jo regnummer og det hadde sikkert ikke tatt mange minuttene å dra hjem til ham om det var det som var målet. Har fått mat (egg) på bilen min før jeg, ble irritert, var glad det ikke traff ned takluka, kjørte hjem og vasket det av.
Gjest Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 er det noe og bry seg om da ?????? hadde bare ledd av de, men hadde blitt merker eller bulker så kan det hende det hadde kommet en guffen reaksjon, men en burger begrenser skadene tviler på at noen er misunelige på E36 da, men regner med at de fikk den reaksjonen de ønska
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå