narcatis Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 kobler den inn på retur slangen fra railen og kobler til vakum slange på bensintrykk regulatoren. Multireima måtte eg skifte ut med ei litt lengre reim, 2155. og måtte montere 2 ekstra løpehjul. men ellers er alt som normalt.
krutte-39 Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Hvorfor ikke kjøpe deg en 540i manuell fra tyskland og bygg om. Sett kompresoren du har på den og få over 400 hk Du får en fin bil fra tyskland for ca 40 lapper inkl moms og frakt. Det samme du må betale for en god 3.8 m5 motor. Så godkjenner du bilen hos biltilsynet som 540 Da har du en bil som kjører fra e39 m5 Belive me i know Come again? Kjørt mot fleire E39 M5 no då? passerte ikkje meg vertfall..
opeth84 Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Bra bra!Men har du mere sladder om han som ble stoppa av biltullsynet? Hørtes rart ut... Da han sa te meg va at han var på rudskogen i fjor og når biltreffet var slutt og han sku kjøra så sto biltylsynet og vinka inn på bila . Di hørte sikkert nåke suselyda onda pansere og opna og såg nåke "uorginalt" og han spelte dom og sa at han hadde kjøpt bilen sånn og viste ikkje ka da va. så an fekk beholda skilto viss han viste bilen på biltilsyne ORGINAL. da va alt eg fekk veta . om da e sant elle ein fortelling an fortalte for og få seldt kompressoren veit eg ikkje . men presso virike men vil ikke du få samme problemet selv ved teknisk kontroll o.l.?
narcatis Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Bra bra!Men har du mere sladder om han som ble stoppa av biltullsynet? Hørtes rart ut... Da han sa te meg va at han var på rudskogen i fjor og når biltreffet var slutt og han sku kjøra så sto biltylsynet og vinka inn på bila . Di hørte sikkert nåke suselyda onda pansere og opna og såg nåke "uorginalt" og han spelte dom og sa at han hadde kjøpt bilen sånn og viste ikkje ka da va. så an fekk beholda skilto viss han viste bilen på biltilsyne ORGINAL. da va alt eg fekk veta . om da e sant elle ein fortelling an fortalte for og få seldt kompressoren veit eg ikkje . men presso virike men vil ikke du få samme problemet selv ved teknisk kontroll o.l.? Eg ser ikkje på da som nåke problem viss eg blir stoppa. kan kansje få beskjed om og gjer bilen orginal og komma på visning med den. men skal prøva og snakka meg fra da:o)... Har jo låv og trimme opp til 10-15% så e jo berre og prøva seg at du kje har nåke meir effekt økning enn da. å di kan kje ta skilto uten å ha målt kor mången hesta du har;o)
Mr. E36 Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 er ikke det en powerline kompressor? har en lik en selv men utblåset på pressen peker mot innsuget istedenfor til siden som på den på bildet så sliter litt med hvordan jeg skal legge rørene til kjøleren
narcatis Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 nei er ein Vortech kompressor. men har solgt den.
vrossi46 Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Hvor høyt trykk kjører du?? og hva er ellers gjort?? tenker da på bensinforsyning:D Kjøre med 0.5bar , tenkte da kunne holda så lenge topp-pakning osv e orginalt. Men ryke topp-pakning blir da vertfall ikkje montert orginal . Kjøre med progresiv bensintrykkregulator som ess performance annbefalte Hvor kjøpte du denne?
Concep Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Har samme kompressoren selv nå, med 3.33'' reimhjul ? Ga den virkelig 0.8 bar med det ? Jeg skal kjøre den på en m50b25 som sitter i en e21
Jimbo92 Skrevet Mars 16, 2014 Skrevet Mars 16, 2014 Hei så du hadde slengt i en kompressor har du anelse på hva pris for det er? og veit du kanskje hvor jeg kan få taki det også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå