narcatis Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 takka:o).... Kjøpte bilen uten pressa og sportstoler;o). Bilen var ogrinal når eg kjøpte den, så har montert og skifta ut litt:o)
narcatis Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 takk:o)... Jepp, hadde lyst og kjøpa bil med skinn interiør, men fant ingen intresange når eg leita ette bil. så kjøpte dinna bilen eg har no uten skinn og leita på nette ette skinn interiør. Så ette god tid med leinting fant eg svart m5 interiør:D. ...
narcatis Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 nåken så e intresert i og kjøpe motoren min? kom med bud kan prøvekjøres i bil før eventuelle salg. motoren e "mappa" og heva turtallsperre. kjørt 258000km Ny clutch for 8000km siden.
Haug530D Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 nåken så e intresert i og kjøpe motoren min? kom med bud kan prøvekjøres i bil før eventuelle salg. motoren e "mappa" og heva turtallsperre. kjørt 258000km Ny clutch for 8000km siden. Ka du ska ha i an no då?
narcatis Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 nei da veit eg ikkje endo:p. men me ser da. har ein m52b28 på hånd om eg vil ha den. så spørst om nåken e intresert i motoren min, ser kje heilt poenge i og ta an ut for og so hivan:p... e for go motor te og bli ståande, så vil før selgan elle brukan opp først:o)
bbmw Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 motor uten pressa då eller mulig å få med?
narcatis Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Tenkte berre og selga motoren viss nåken va intresert, men presso kan selges med om eg får ett skikkli bud eg kan leva med:o). Bilen skal benkast på lørdag så slenge vel ut papiro ette helgo ein gong...
Danse Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Hvorfor ikke kjøpe deg en 540i manuell fra tyskland og bygg om. Sett kompresoren du har på den og få over 400 hk Du får en fin bil fra tyskland for ca 40 lapper inkl moms og frakt. Det samme du må betale for en god 3.8 m5 motor. Så godkjenner du bilen hos biltilsynet som 540 Da har du en bil som kjører fra e39 m5 Belive me i know
Flextron Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Ossen gikk det med biltilsynet? fikk du det godkjent?
Danse Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 nei har ikke godkjent den med kompressor.. Er mulig, men har ikke prøvd på det enda. Men å godkjenne bilen din som 540 skal no ikke være noe problem om du har en delebil og flytter alt over
ulriksen Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Hvor høyt trykk kjører du?? og hva er ellers gjort?? tenker da på bensinforsyning:D Kjøre med 0.5bar , tenkte da kunne holda så lenge topp-pakning osv e orginalt. Men ryke topp-pakning blir da vertfall ikkje montert orginal . Kjøre med progresiv bensintrykkregulator som ess performance annbefalte åssen er det denne fungerer egentlig og hvordan gjorde du det med vifte reima?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå