Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stilig med kompressor :)

Ble nok litt mer futt i B20'en da tenker jeg ;)

ja, heldi vis :D, e jo ikkje dei sprekaste orginal :wink:

Tongeg bil med liten motor med 150 hesta e kje lett og få te og fløtta på seg :cry: . Men med pressa vil eg sei den kom seg betraktli møkje bedre :lol: . har vel kansje rondt 220-230hesta? :? . Kjeme kansje te og programera den i sommar :P

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei

hvor har du tenkt å programere denne da? dette er simens hjerne og den er det ikke mange som programerer...

har montert kompressor selv i min så hadde vært fint å vite hvor du gjør dette. kjører med samme bensintrykkreulator som deg.. skal ha større reimhjul på motor nå¨.så kanskje den lader 0,7..

Skrevet
Hei

hvor har du tenkt å programere denne da? dette er simens hjerne og den er det ikke mange som programerer...

har montert kompressor selv i min så hadde vært fint å vite hvor du gjør dette. kjører med samme bensintrykkreulator som deg.. skal ha større reimhjul på motor nå¨.så kanskje den lader 0,7..

Hei, samme motor så meg og greier :wink: . fornødde med kompressor matingo?

Eg har snakka med ein som jobber på Førde Auto, dei kunne ta visse målinger av eksos, manifold trykk osv. Med forsjellige belastninger (kjøring på landevei). Og dei kunne senda inn dei målingane dei tok til ein som lager "programerer" filer som blir sendt tilbake til Førde Auto og dei laster fila øve på bilen min (mapping?). Vurdere da sterkt, men koste rondt 10laken :shock: .

Det der med simens som du seie, e da nåke du har lest her på forume eller hørt av venner? for eg har ringt litt rondt og hørt om chip/programering til bilen min og dei eg har snakka med seie da ikkje e nåke problem :wink: . men har sjøl lest her på forume at da e få som kan da, men tydlivis ikkje :) .

Ka kompressor e da du har montert? lade 0.5? Har du gjort nåke anna med motoren utenom bensintrykkregulator? Når du skifte til større reimhjul på motor, skal du gjer nåke med motoren utenom da? tenke på senking av kompresjon elle nåke? :P

• 2 weeks later...
Skrevet
neh, kje så nøye me motorvask på dinna tio av åre:p. E kje der an e verst;-).

Du pendla vel te jobb kvar dag, så bilen din e vel ikkje så lett å holda rein på dinna tio av året..

Skrevet

stemme nåkk da;o). ette ein liten tur så e an lika sjeten så før eg vaska den:p, så har kje brydd meg så møkje med og vaska bilen. Men bilen får seg vertfall 1 gong i vaske automaten i veko:o). vikti at salte kje tere for møkje på bilen vettdu:p, hehe

Skrevet
Har kjøpt meg grenrør no :D , slenge ut nåken bilde når eg har fått montert da :wink:

p7wj8601wzpod5gruwfl.jpeg

Kor kjøpte du da grenrøret der? passte da uten nåken mods?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...