Gå til innhold

Org. subber til e-39


 Share

Anbefalte innlegg

Hva tenker du på da? er visst levert som standard på de Amerikanske utgavene av M5 etter hva jeg har hørt, det er en boks baki som bygger litt ned så man mister litt plass men det hadde man jo uansett mistet om man hadde byggd selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert som det meste annet av lyd som bmw prøver seg på så lyder det crap. Og koster en liten formue. Men skal sies at jeg ikke har hørt den, men har enda ikke blitt overasket over at noe bmw har lyder bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

gjorde d slik i min bil.... 8" rockford sub, med 8 liter lukket kasse i baksete-ryggen...tar minmalt med plass i bagasjerommet, og gir en fin bassgjengivelse i bilen. Har også montert en 5-kanals forsterker på venstre side i bagasjerommet, slik at denne også ikke tar opp noe plass.

Ikke noe versting-anlegg, men lyder bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvgjort er velgjort;) joda d ble da ganske pent å se til iallfall, og med ett bra akustisk resultat. Trakk opp ei tilpasset plate i svart skinn, monterte subben, og monterte kasse inn i bagasjerommet...Elegant;) Anbefales!

Ble en del jobb da...trakk opp 3 sig.kab, en 2 par sig.kabel til diverse signaler, og videokabel til ryggekamera, og en del høytalerkabler til forsterker...byttet høyt.element bak, og mangler nå kun frontsettet. Allerede STOR forskjell på lydkvaliteten i bilen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...