Brustad Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hei Leikis! Jeg hadde jo en E46 stasj en gang i tia, så mens vi venter på noen nye nydlige bilder av din, tar jeg meg den store frihet og legger ut noen av min - i thumbnails så de ikke tar hele tråden din ! Jævlig bra jobb på de siste bilene, eller som vanlig veldig bra!!! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Kan bli bra dette her! Bare ikke lakker i nærheten av samme stil som touringen til pande så. Ingen fare, og det var ikke jeg som lakka den !!!!!!!! Å, var det ikke deg det? Da har jeg enten missforstått eller hørt feil engang. Sorry. Den ble rett og slett stygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Skjedd noe nytt her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Skjedd noe nytt her da? Lite enda, venter også på en veldig surrete leverandør av felgene Han sier de har kommet eller kommer dagen etter at jeg snakker med hann, men ingent ting skjer. Så om de ikke kommer snart nå så bestilller jeg andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Du må legg ut bilder, Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Øyvind... no e det på tide me nå bilda... Såg bimmer`n i hælga, å du ha fått på fælgan.... DET her bli bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeir86 Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Venter på bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Lite jobbing med bilen for tiden, men bilder kommer når jeg begynner med det som er morro, Bredding, bad look osv, det blir det bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Gammel tråd dette men. Har ikke tilfeldigvis noen bilder av den ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Dårlig bilde men.. får ikke frem effekten i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 sint front på denne. Det liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Litt like lyktene på nye x5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 sint front på denne. Det liker jeg Sint? Ser jo helt sløv ut... Som en trøtt narkis som akkurat har tatt ett skudd.. Badlook er forferdelig (øyelokk og) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå