Gå til innhold

325ixturbo godkjent, solgt kan slettes

325ixturbo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen fungerer greit?

Hvordan er det mye såpass med effekt og Ix drivverk?

Intressert i noe kompressor, trykkrør osv som litt av en delbetaling?

Og en ting til, tror du det er mulig og skiftet til M50 motor og fått det godkjent med turbo?

bilen fungerer veldig bra, untatt litt problemer med varmstart da den surner pluggene,den skulle vert finmappet, og jeg har aldri hatt problem med ix drivverket, og ser heller ikke problemet med turbo på disse kontra noe annet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, IX'en har ett ganske likt 4x4 system som Cosworth 4x4. Dvs Ferguson.

Cossiene holder til 350 hk visst man kjører med hodet. Så det kan gi en pekepinn.

så du mener ix driverket holder 350 ? hvor mye holder 2wd driverket da ? jeg har hørt at ix driverket ikke var det beste men hadde håpet det ikke var så ille ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indre splines på stikkaksler foran som er svakheten her.

Ved 250++ hk og nedover så holder det dersom man ikke spinner og herjer vilt.

Nærmer du deg 300 og oppover, og til stadighet skal maxe på fra første gir og kaster over i andre gir, så holder det IKKE lenge i forhold til hva det var ment og vare.

Brk første og andre gir fornuftig, så holder det leeenge med ett oppsett på 300-400 hk.

Ellers tåler den like mye som en 2wd. Og det er mye, dersom man har vokst fra blårøyken i hvert ende kryss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indre splines på stikkaksler foran som er svakheten her.

Ved 250++ hk og nedover så holder det dersom man ikke spinner og herjer vilt.

Nærmer du deg 300 og oppover, og til stadighet skal maxe på fra første gir og kaster over i andre gir, så holder det IKKE lenge i forhold til hva det var ment og vare.

Brk første og andre gir fornuftig, så holder det leeenge med ett oppsett på 300-400 hk.

Ellers tåler den like mye som en 2wd. Og det er mye, dersom man har vokst fra blårøyken i hvert ende kryss.

jeg tror d er indre splines som går fra girkassa til fordelingskassa. men jeg aner ikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...