Gå til innhold

Blinkende Angle eyes på e39 ved oppstart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag oppdaget jeg noe merkelig i det jeg startet bilen. Når jeg starta bilen, begynte angle eysene i mine orginal ettermontert Hella 2001 lykter å blinke. Blinkinga var på den måten at de blinket i fra side til side 17 ganger. Dette var før jeg vridde om lysbryteren, altså, skulle der ikke vere lys noen steder. Har byttet fra pærer til dioder som GS selger til desse lyktene.

Noen som har en forklaring på dette?

Har motert exenon i grøfterene, men dette tror ikke jeg skal ha noen innvirkning.

Skrevet

Ville først sette tilbake orginale pærer i angel eyes for å utelukke at det er diodepærene som gir problemer.

Ellers er det sikkert en del folk som er villig til å betale noen tusen ekstra for en slik effekt :P

Skrevet
Er ikke dette selvtesten?

Mener noen har nevnt noe om en selvtest som kjøres på lyktene.

Stemmer det, Led pærer trekker ikke så mye strøm, så da tester bilen at det faktisk står pærer i lyktene

Skrevet

Btw, jeg kjøpte også noen sånne Led pærer på Ebay, men de lyser helt elendig på dagtid, er det noen som vet om noen som lyser bra? det er mange forskjellige typer ser jeg üm•nitza, angelibright, Piaa osv..

Skrevet

Har samme pærer, og det skjer her og. De blinker noe helt for j**** hele tiden mens lyset er på ca en gang i uken.. Prøvde å filme, men de blinker så fort at kameraet ikke klarer å få det med!

Blir mye headturn på folk på fortauet 8)

Skrevet

Mine blinker kun ved oppstart. Virker kjempe bra etter dette. Har du kjøpt typen som GS leverer? Disse var hos meg veldig løse i innkoblinga, som gjorde til att lyset for av å på. Knep inn kontakta litt, så de hang bedre, da ble jeg kvitt det problemet. Mulig det er dette du sliter med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...