Gå til innhold

e39 trimming

Jørn Vegard
 Share

Anbefalte innlegg

saken er at eg gjerne vil ha bilen men kunne også tenkt meg noe som går bedre. derfor eg spør om noen som har prøvd å bytte..for å ha bilen med rund 190/200hk hadde vært helt rått

Da anbefaler jeg et motorskifte. Blir ikke allverdens med nye kamakseler og en remap, men motoren vil bli sprekere og med bedre respons. 528 motor måtte da vært ypperlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken er at eg gjerne vil ha bilen men kunne også tenkt meg noe som går bedre. derfor eg spør om noen som har prøvd å bytte..for å ha bilen med rund 190/200hk hadde vært helt rått

Da anbefaler jeg et motorskifte. Blir ikke allverdens med nye kamakseler og en remap, men motoren vil bli sprekere og med bedre respons. 528 motor måtte da vært ypperlig?

motor bytte hadde nok vært greit men tipper en lettere trimmet 2 liter er mye hissigere enn en 2,8liter. men takker for svar allikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motor bytte hadde nok vært greit men tipper en lettere trimmet 2 liter er mye hissigere enn en 2,8liter. men takker for svar allikevel

Øhhh...

Du skal bruke en god del med penger for å få en den 2Litern sprekere enn 2,8litern :P

Tror ikke det er mulig for mannen i gata uten turbo eller kompressor.

Vet ikke hvordan den 2,8litern er i 5-serie men i en e36 sparker den rimelig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...