Jørn Vegard Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 har en 97 520isom ligger til salgs men visst eg ikkje får solgt den må eg få litt mer drag i den. så de hadde kammer og innsug og chiper til e39 på schmiedmann.no men er det noen som har skiftet dette på sin bil? merket noe forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Sett heller ned prisen, og la de nye eierene eventuelt ta seg av trimmingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Sett heller ned prisen, og la de nye eierene eventuelt ta seg av trimmingen. Jeg er helt enig i denne vurderingen... det blir nok betydelig billigere når alt kommer til alt.... og ikke minst mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Vegard Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 saken er at eg gjerne vil ha bilen men kunne også tenkt meg noe som går bedre. derfor eg spør om noen som har prøvd å bytte..for å ha bilen med rund 190/200hk hadde vært helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 saken er at eg gjerne vil ha bilen men kunne også tenkt meg noe som går bedre. derfor eg spør om noen som har prøvd å bytte..for å ha bilen med rund 190/200hk hadde vært helt rått Da anbefaler jeg et motorskifte. Blir ikke allverdens med nye kamakseler og en remap, men motoren vil bli sprekere og med bedre respons. 528 motor måtte da vært ypperlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Vegard Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 saken er at eg gjerne vil ha bilen men kunne også tenkt meg noe som går bedre. derfor eg spør om noen som har prøvd å bytte..for å ha bilen med rund 190/200hk hadde vært helt rått Da anbefaler jeg et motorskifte. Blir ikke allverdens med nye kamakseler og en remap, men motoren vil bli sprekere og med bedre respons. 528 motor måtte da vært ypperlig? motor bytte hadde nok vært greit men tipper en lettere trimmet 2 liter er mye hissigere enn en 2,8liter. men takker for svar allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 motor bytte hadde nok vært greit men tipper en lettere trimmet 2 liter er mye hissigere enn en 2,8liter. men takker for svar allikevel Øhhh... Du skal bruke en god del med penger for å få en den 2Litern sprekere enn 2,8litern Tror ikke det er mulig for mannen i gata uten turbo eller kompressor. Vet ikke hvordan den 2,8litern er i 5-serie men i en e36 sparker den rimelig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Døfødt prosjekt! selg heller 520'n din og kjøp min istedet! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... 6b439aaa5d Det er enkel trimming det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå