///Naitsirk Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Får deg nok en finfin overraskelse du gitt når du kommer på jobb i morra hehe
helgeb Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 bare den rønnern har klart å vaske plassen min er jeg fornøyd.... da var støymåling utført også... 87db på tomgang og 103.7 på 4500 o/min, ehhhhh var ute å fikk kjørt varm motoren siden jeg skulle bytte olje, da jeg kom tilbake var det masse bensin på gulvet i garasjen, umulig å se noe lekkasje nå, faen asss, må skje noe nå liksom,
///Naitsirk Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Min teori: Bente har vært å helt bensin på gulvet før du kom tilbake hehehe
helgeb Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 det hadde hun aldri turt..... innover i mårra ell. jeg kjører med trond og thorbjørn via hønefoss og sandvika. drar halv 7
thagen2 Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 kunne godt tenkt meg bilen din. ser den ofte i åmot og er jo blitt meget pen så må vel gå greit og få solgt denne.
///Naitsirk Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 innover i mårra ell. jeg kjører med trond og thorbjørn via hønefoss og sandvika. drar halv 7 Veit ikke helt, får ikke kjørt selv ihvertfal er blakk om dagen gitt..så må få haik med noen i så fall.. kunne godt tenkt meg bilen din. ser den ofte i åmot og er jo blitt meget pen så må vel gå greit og få solgt denne. Takk skal du ha Har jo egentlig ikke så lyst til å selge, så gidder ikke kvitte meg med den hvis jeg ikke får i nærheten av det jeg kunne tenke meg lissom.. men nå var det vist en interessert kjøper på den andre bilen jeg har og så da trenger jeg kanskje ikke selge denne alikevel Da blir det i så fall ny motor på denne..hehe
Glenno Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Du kan gjerne haike med meg Kristian men jeg reiser ikke før rundt kl 08 fra Hokksund. Ellers kan du få jobb hos meg med hus og bilvask ikveld? .
Glenno Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 He he fast pris . Kom deg på msn du så finner vi ut av hvordan du kommer deg på skogen .
///Naitsirk Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Var en tur å handla litt i stad... Fant ut at jeg vil få godt nytte av en slik en den nærmeste tida
///Naitsirk Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Vi får se om det er kommet inn no godsaker over helga da veitu Skal ikke se bort ifra at det blir en svensketur på lørdag..
helgeb Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 venter i spenning på oppdateringer her nå med bilder....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå