///Naitsirk Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 gi meg 2 sec a!! Har akkurat kommet hjem etter en 120 mil lang biltur..så er litt sigen kan man si Driver å laster opp bilder nu...
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 gi meg 2 sec a!! Har akkurat kommet hjem etter en 120 mil lang biltur..så er litt sigen kan man si Driver å laster opp bilder nu... fått henta denna driten din nå a? hehe.. blir bra det da;) men langt igjen til m5 hehe
Trond.S Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Fra å vurdere salg til å bytte motor må sies å snu noe negativ om til noe positivt vel Åssen "spis" ble det som de svenske gutta ville sagt? Hilsen Trond
///Naitsirk Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Kan da meddele at det her skjedd litt ting og tang her igjen og..hehe I dag tidlig kl 05.00 hoppet jeg inn i en T5 transporter og satte kursen mot søta bror for å handle litt deler til e39'n. Nærmere bestemt Malmö. Været var ihvertfall upåklagelig ( eller strengt tatt så var det vel litt å klage på da T5'n ikke hadde AC) Men med godt mot, ca 2 liter cola og en GPS som til tider sendte meg laangt utpå åkrer, så kom jeg omsider frem til Malmö. Kjøreturen ned tok 6 timer, og jeg hadde da tilbakelagt nøyaktig 60 mil. Karen jeg handlet av hadde litt av en bilstall må jeg si Bestående av E39 M5, E46 M3, Z3-m, og en e36 touring med s50b32 motor.. Er da fra denne e36 jeg har motor fra nå.. Vi fikk nå lessa ombord motoren jeg sku ha med meg hjem etterhvert..en m52b28 Etter litt motor og BMW-prat heiv jeg meg inn i (den litt plutselige senka transporteren) hmm..kan du skjønne hvorfor Jeg stakk likesådumt innom ett digert høggeri da jeg først var der nede..å herregud så mye bmw-deler dem hadde Jeg endte jo da opp med å reise derfra med ett M-sport ratt og en diff fra e39 M5.. Litt leskedrikk måtte gutten ha og Gikk javnt og trutt på vei hjemover og..støtte oppi en bilulykke 3 mil før Strömstad, så blei litt omvei på noen lokale krøtterstier en stund Motor, girkasse , diff og ratt er i hus Kan legge til at: Det er planer om pustehjelp på denne
helgeb Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 har jammen fått handlet litt godsaker på turen ja,,
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 nice med diffbremsen da.. få planta litt av de NM i bakken:P
Rune B. Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Imponerende! Jeg digger bilen din. Du har gjort alt det riktige etter min smak E39 med b28 er jo kjempeknall. Blir det kompressor er det pokker meg reine drømmebilen Du har veldig fine planer, og jeg håper det går greit. PS! Skal du til Våler på lørdag?
///Naitsirk Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Hva skjer på våler? Hadde ingen planer om det uansett nei, jai må skro! Må nok nøye meg med "second best thing" når det gjelder pustehjelpen gitt...kompressor blir way too expensive Takk for de hyggelige tilbakemeldingene da Gutta Blir gøy med diffbrems ja..hehe
Glenno Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Det må enn si Kristian, du snurr fort og som regel til det veldig positive. Blir gøy følge deg utover .
Lars89 Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Ligger kompressorkit til 15K på "deler selges" forumet nå Gratulerer med skikkelig motor da!
///Naitsirk Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Ligger kompressorkit til 15K på "deler selges" forumet nå Gratulerer med skikkelig motor da! Takker! Ja blei informert om det tidligere i dag
///Naitsirk Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Får legge ut litt bilder fra det som er blitt gjort i dag og da.. Har hovedsaklig demontert alt av deler på motor så er kun råmotor igjen nesten, diff har blitt pussa ned og hatt på ett lag med grunning, girkassa ble demontert.. tja pluss litt småtteri her og der Brukte en del tid på rengjøring av deler oxo.
Glenno Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Fint du fikk slengt opp bilder, det liker vi Kristian . Hva har du brukt/gjort for å få delene så rene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå