helgeb Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 gule lamper på femmern altså? aldri sett før, kan jo bli rått
///Naitsirk Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Har sett det, men var preface lykter og kun film på linsene og ikke hele lykta. Mindre pent, må ta hele lykta Ha du og eller ? hehe
helgeb Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 beholder di originale jeg,,,, eneste er at så fort bilen er hjemme på lørdag skal lykte senkerene av!! kanskje frem med varmepistolen å få fjerna tronrudbil merket på sidene også
///Naitsirk Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Bytta styreenhet og dyser i dag.. så da ere vel bare å gi gass
opeth84 Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 de sportsstolene dine var LEKRE! dyrt for slikt,eller følgte de bilen originalt? LYST PÅ! gjerne i delskinn *sikle* Rått med hvit e39 også! denne likte jeg!
///Naitsirk Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Sportssetene har vært i bilen siden den var ny Og er ikke så mange som har de setene ser jeg.. Sjekk ut bildelsbasen.se så finner du nok noe snadderinteriør der Bensinpumpa mi klarte ikke levere nok bensin så bytta den tidligere i dag..hjalp veldig og flytter seg sånn middels bra nå
Berndtsson Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Sykt fin og heftig bil du har ja Sett at den står på HiBu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå