///Kristian Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Gratulerer med salg. Heldig han som får denne. Hadde jeg vært på utkikk etter bil, så hadde denne absolutt vært noe. Spennende å se hva du ender opp med nå
Miljø-Blekkulf Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Hei, Fin bil. Har en beskjed til han som kjørte den gjennom Gjøvik i dag (rimelig sikker på at det var denne bilen) : Vil oppfordre føreren til å be IDIOT-kameraten sin som kasta tomflasken sin ut av bilen midt i rundkjøringa om å BRUKE HUE LITT MER NESTE GANG HAN ER MED PÅ TUR! Dust! Tenk på at andre faktisk må plukke opp søpla di, din narr! Hilsen han som bruker både søplekassa og panteautomaten.
535Terjen Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Hei, Fin bil. Har en beskjed til han som kjørte den gjennom Gjøvik i dag (rimelig sikker på at det var denne bilen) : Vil oppfordre føreren til å be IDIOT-kameraten sin som kasta tomflasken sin ut av bilen midt i rundkjøringa om å BRUKE HUE LITT MER NESTE GANG HAN ER MED PÅ TUR! Dust! Tenk på at andre faktisk må plukke opp søpla di, din narr! Hilsen han som bruker både søplekassa og panteautomaten. Hehe, trodde du skulle til å si at han traff en bil med flaska han kasta ut, men så alvorlig var det visst ikke..
///Naitsirk Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 Jaja, han støtter vel idrettslaget da Dem som må jobbe dugnad for å plukke opp dritten så. Syns i grunn ikke det var så big deal å laget styr om, men det er nå meg da Skal hilse å si i fra jeg =P
///Naitsirk Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Trur faktisk dem hadde gjort seg ja
///Naitsirk Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Savner den her litt nå Var så mye mer moro med diffbrems
Tzunami Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Synes du skal få ut en tråd om nybilen din naitsirk! og hvis du skal ha noen andre felger enn de m5-felgene, så tar jeg gjerne imot
///Naitsirk Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 Er det noe spennende a? Bare en standard kjip 5'er ..hehe Får holde med en tråd på prosjektbilen M5-felgene blir nok brukt som vinterfelger etterhvert , så beholder de selv
Tzunami Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 en bildetråd iallefall da? du kommer jo til å gjøre noe med den vel?! blæ, var planen min også det, m5-felger som vinterfelger er de 17" eller 18"?
///Naitsirk Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 Skal ikke gjøre noe stort med den nei. Har senka den , montert faceliftlykter og grill, satt på m5-ratt..har en m5-fanger liggende jeg kanskje setter på til våren, noe mer enn det gidder jeg ikke De er 17"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå