hagenisse Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Så ut som det gikk unna også for nissen, ut fra filmen jeg har kjører han 1,54-1,56 runder. Hadde mange runder rundt der ja, men fikk 1.51.64 som bestetid ifølge gps'en. Øystein kjørte 1.48.7 når han lånte laptimeren min. Det er fort med en Z3 2,8.
Geir Anders Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Jeg vil tro at Z3 Coupe er temmelig egna til Våler banen, spesielt med den nye sløyfen. Og Øystein kjører som kjent veldig bra. Vet ikke hva jeg kjørte på selv, men antaglivis ikke så lave tider, trenger virkelig bedre dekk først og fremst. Anders87 Skal prøve å få sendt det iløpet av uken, går ikke så fort i svingene her.
hagenisse Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Giringen er dog ikke spesielt egnet. To steder på banen må man enten stange i sperra i 100 meter eller gire opp bare for å gire ned igjen rett etterpå.
Ellingsen B. Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Fine bilder Geir Fikk luftet bremsene på nytt idag og det så ut som det kom noe luft.. Vi får håpe det hjalp noe og prøve igjen til helgen Utvekslingen min passet 100% perfekt til Våler hvor 3,4 gir var de eneste gira jeg brukte under kjøring. Kunne kanskje egentlig giret til 5 på langsiden ved glattkjøringsbanen.
Geir Anders Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Noen fler bilder fra lørdagen
anders87 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Anders87Skal prøve å få sendt det iløpet av uken, går ikke så fort i svingene her. Takker for det! Er ikke noe brå-hast for min del så.. Men var et bra bilde av bilen
BMWPower Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Se der ja, har du fått med M5`en min med de sexy banefelgene Sykt kjekk bane å kjøre
Geir Anders Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Anders87Skal prøve å få sendt det iløpet av uken, går ikke så fort i svingene her. Takker for det! Er ikke noe brå-hast for min del så.. Men var et bra bilde av bilen Da har jeg sendt deg mail med bilde. Se der ja, har du fått med M5`en min med de sexy banefelgene Sykt kjekk bane å kjøre Visste ikke at det var din bil. Så den ikke med de vanlige hjulene. Men meget pen bil, kikket litt ekstra.
Kai-P. Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Flotte bilder fra et fint treff! Du fikk ikke tilfeldigvis knipset et bilde av vraket mitt ved et uhell?
BMWPower Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Se der ja, har du fått med M5`en min med de sexy banefelgene Sykt kjekk bane å kjøre Visste ikke at det var din bil. Så den ikke med de vanlige hjulene. Men meget pen bil, kikket litt ekstra. De vanlige hjulene ble tatt av til fordel for banekjøring. Kan satse litt mer da Satt dem på i 17 tiden lørdag, etter en bra dag på banen. Ser litt bedre ut med Schmidt hjula på,hehe...
spruddel Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Noen som vet hva det raskeste som ble kjørt var? Satt på med Certina E30 og beste tiden han kjørte (med passasjer(!)) var 1.47, gikk bra det
Geir Anders Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Tok du ikke bilder av min? Gjorde visst ikke det. Ble faktisk ingen bilder av noen biler fra Vestfold. Sikkert fordi jeg har sett de hundre ganger før hehe. Flotte bilder fra et fint treff! Du fikk ikke tilfeldigvis knipset et bilde av vraket mitt ved et uhell?
///Mysild Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 hva slags innstillinger bruker du for slike bilder?
Geir Anders Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 hva slags innstillinger bruker du for slike bilder? Du tenker på de siste bildene? ISO 400, 1/125 lukkertid og 5.6 blender Skal ikke si det sikkert, men minns jeg brukte de verdiene. Du kan jo bruke lenger lukkertid om du er stødig på hånden, og de andre må du ta i forhold til lyset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå