MPowered Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Ved første bilde ser jo bilen gjennomført ut. Men så videre nedover..
MPowered Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Også såklart... det er høyest bydende over denne lave symbolske prisen
Astri Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 hallo, det e fortsatt en calibra uansett hvor mye plastikk du kler den inn i... æsj.
LianLi Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Heldigvis hadde den litt motor da, værste jeg ser er uber-pimpa biler med 1,6 L
Der Barockengel Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Ved første bilde ser jo bilen gjennomført ut. Ofte mye interessant å kikke på i bakgrunnen på slike bilder også - er det en utegrill like ved siden av bensinkannen?
Deep Dish Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Ved første bilde ser jo bilen gjennomført ut. Ofte mye interessant å kikke på i bakgrunnen på slike bilder også - er det en utegrill like ved siden av bensinkannen? Der Barockengel -Bimmers egen åstedsgransker....
Der Barockengel Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 -Bimmers egen åstedsgransker.... Jupp - den boksen som ser ut som et litt overdimensjonert kjøleskap foran den røde Golfen , er egentlig field-kitet mitt - jeg har en flammelakkert gammel Fiat Scudo som jeg frakter det rundt i.
-Anders- Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Ser vi bort i fra ræva på den er det en av de bedre calibra jeg har sett. Prisen var jo fin den
E36Cab1 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Eg har hatt en Calibra engang,en 2.0 16v på 150hk som gikk ganske bra. Denne syns eg bare så helt forjævlig ut,så mykje penger er ikkje desse blikkboksene som ruster og lekker vann verdt i mine øyne! Butt ugly er min kommentar!
wabby Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Vil påstå at en 4x4 2.0 turbo calibra er mer verd en den dritten der!!! Kamerat av meg kjøpte det, var timma til ca 350hk. Og den kosta 130.000,-! Nå ville jeg aldri hatt en skropel, men dette var noe overdimmensjonert pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå