Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fant et bilde fra monteringen. Slik ser mine ut:

IMG_7070.JPG

Som du sikkert ser er noe smalere enn reflektorene, men de klipsene passet helt perfekt.

Her er en DIY på dette. Her er det brukt ringer fra et annet sted (tror egentlig de er like Biltema sine, bare dyrere), men de er fortsatt litt mindre enn reflektorene.

Tror nok det skal være slik.

Skrevet

Nå må dere også huske på at, når man kjøper de DYRE settene, og ikke det billige tullet, så får man valget om man har

E36?

E46?

facelift/prefacelift?

Xenon/halogen?

Det er tydeligvis forskjellige typer, avhengig av størrelse, i den DYRE verden.

Skrevet

Lovligheten har vært diskutert her før også, men så lenge begge parklysene(på samme side) lyser innenfor "triangelet" BT bruker som mal så er dette lov, å det gjør AE på de fleste biler. :)

Skrevet
Nå må dere også huske på at, når man kjøper de DYRE settene, og ikke det billige tullet, så får man valget om man har

E36?

E46?

facelift/prefacelift?

Xenon/halogen?

Det er tydeligvis forskjellige typer, avhengig av størrelse, i den DYRE verden.

Det står ganske klart å tydelig på Biltema sin nettside hvilke biler disse ringene passer til. Og som jeg har nevnt før er ringer og elektronikk identisk hos Biltema som de hos andre steder (f.eks. JleviSW). Såvidt jeg kan se på Umnitza sine sider ser de ringene også ganske like ut de jeg har...

Uansett så ser jeg ikke helt hva du vil frem til, da ringene fra Biltema har perfekt passform, og lyser ganske sterkt i dagslys.

Selv om noen ting er billigere enn andre betyr det ikke at det er noe dårligere.

Skrevet
Det står ganske klart å tydelig på Biltema sin nettside hvilke biler disse ringene passer til. Og som jeg har nevnt før er ringer og elektronikk identisk hos Biltema som de hos andre steder (f.eks. JleviSW). Såvidt jeg kan se på Umnitza sine sider ser de ringene også ganske like ut de jeg har...

Uansett så ser jeg ikke helt hva du vil frem til, da ringene fra Biltema har perfekt passform, og lyser ganske sterkt i dagslys.

Selv om noen ting er billigere enn andre betyr det ikke at det er noe dårligere.

Det jeg vil frem til, er at hvorfor er de andre dyre typene merket forskjellig, avhengig av karosseri og om det er xenon eller ei, når dem fra Tviltema er BMW-universale? (les: passer både E36 og E46, og uavhengig av facelift, coupe, eller xenon..)

Min teori, er da at de dyre, passer best, mens dem fra Tviltema passer greit.

Skrevet

Har vært med å montert biltema angeleyes på både E36 og E39. De bør limes utpå "mellomglasset" på disse bilene, da de lyser litt rart hvis de monteres innenfor. E46 (som jeg har sett) har ikke dette glasset mellom reflektor og visirglass, så på de skal det bare være å klipse på.

De passer litt dårlig i reflektoren og, da reflektoren virker til å ha et smalere flatt punkt på toppen.

Ansatte på biltema sitter ikke og bøyer angeleyes på bakrommet, de kjøper i store kvanta av en produsent. Så det kan veldig godt være at de "jalla" biltemaringene er akkurat de samme som de "uberpro" dritdyre ringene mange skryter av, bare med annen innpakning. (og med E46 passform kun.)

Skrevet
Har vært med å montert biltema angeleyes på både E36 og E39. De bør limes utpå "mellomglasset" på disse bilene, da de lyser litt rart hvis de monteres innenfor. E46 (som jeg har sett) har ikke dette glasset mellom reflektor og visirglass, så på de skal det bare være å klipse på.

Ansatte på biltema sitter ikke og bøyer angeleyes på bakrommet, de kjøper i store kvanta av en produsent. Så det kan veldig godt være at de "jalla" biltemaringene er akkurat de samme som de "uberpro" dritdyre ringene mange skryter av, bare med annen innpakning.

Eller at Tviltema kjøper fra samme sted som dem på ebay til "$10.99 BEZT PRIZE 4 U!!!111oneoneone"

hvorpå dem dyre, blir laget med mer kvalitet i tankene, både tilpassning- og levetid-/vintermessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...