Torbjørn E39 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Fikk en maken skade på en 97 520, bakre fanger var nylakkert etter påkjørsel bakfra. Ble nesten like mye skader som på din bortsett fra det var bakre fanger igjen. Jeg fikk fanger hellakkert enda engang. What's the difference fra 90 modell kontra 97 eller 2000. Gammel bil er det uansett, det er dette man har forsikring for. Hadde vært noe annet om fangeren hans hadde vært full av rust osv. Litt surt å bruke penger for å holde det vedlike for så å bli kjørt på å få ødelagt deler av helheten. Håper uansett det ordner seg slik at du blir fornøyd det er det viktigste
PF0075 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Skriv skademelding, ferdig med det! Slik at du har den om det sjulle bli noe kluss. Så finner du et verksted som avtaler med henne/firmaet at hun/de skal ha regningen. Job done! Noen snakket om verdi tap pga omlakkering av fanger?? Blir jo kvitt steinsprut og alt.. Må jo vere det beste som kan skje en bil av en viss alder!
ingard Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Fikk en maken skade på en 97 520, bakre fanger var nylakkert etter påkjørsel bakfra. Ble nesten like mye skader som på din bortsett fra det var bakre fanger igjen. Jeg fikk fanger hellakkert enda engang. What's the difference fra 90 modell kontra 97 eller 2000. Gammel bil er det uansett, det er dette man har forsikring for. Hadde vært noe annet om fangeren hans hadde vært full av rust osv. Litt surt å bruke penger for å holde det vedlike for så å bli kjørt på å få ødelagt deler av helheten. Håper uansett det ordner seg slik at du blir fornøyd det er det viktigste Det som var kjipt var jo at jeg nettopp har satt på og lakkert fangeren. Og da er det jo litt dumt om jeg ikke skulle få noe igjen for at jeg blir påkjørt. Andreas1: Lakken på fangeren var mint og vel så det. Det er 6 uker siden den kom fra lakk..
ehrnst Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 klart det skal skrives melding - OG takseres. Om du får billig lakkering, og det ikke ser ut til å være mer skader enn det som man ser på bilde(under fanger osv) så tar du penga å bruker resten på piker, vin og sang
Torbjørn E39 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Det ble sikkert noen skader på den andre bilenå tenker jeg, så mulig det er fordelaktig for motparten å ta d på kasko likevel. Skriv skademelding så er det opptil motparten hva de velger å gjøre.
TheBirg Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Det ble sikkert noen skader på den andre bilenå tenker jeg, så mulig det er fordelaktig for motparten å ta d på kasko likevel. Skriv skademelding så er det opptil motparten hva de velger å gjøre. Helt enig, skademelding uansett ! Det tjener begge parter på uansett. Om jeg hadde fått en skade på min bil skulle taksten blitt tatt på et BMW verksted, og reperasjon blitt utført der. Blir det for dyrt for motparten og gjøre opp for skaden fordi det er urimelig dyrt for noen f.eks småriper. Da er det bare og kjøre forsikkringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå