BMWentusiasten Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 ja, sant. Er det vask og glansing til treffet på søndag som er planen? Spam i tråden går greit. Oppdaterer bare førsteposten anyway... Er en god rengjøring til treffet ja... bruker vel en del tid på lørdagen til å få bilen til å shine både innvendig og utvendig... du kan vel joine meg og henrik... tror vi vasker de hos han med høytrykk og bøtter med varmtvann ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Vist det er litt ut på dagen så kan jeg være med å vaske ja. Skal du ut på eikås også på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 jada... skal ut en tur der ja... Prøver jo å få til en kolonne tilbake til Arenum igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Vellykket treff her i Bergen iallefall... Oppdaterte førsteposten men en haug med bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Tar godt vare på bilen din du! like it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Tar godt vare på bilen din du! like it! Takker! Prøver så godt jeg kan. Er vel egentlig ikke så altfor vanskelig når man har det som hobby... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Veldig pen bil du har fått deg! Har maken selv. Deilig bil, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 En fryd å sette seg i den hver dag! Spør meg selv om jeg virkelig fortjener å ha det så bra Ser i signaturen din at din 328 er "bruksbil"... heldig du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 En fryd å sette seg i den hver dag!Spør meg selv om jeg virkelig fortjener å ha det så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Ser i signaturen din at din 328 er "bruksbil"... heldig du Blir vel å ha den som sommerbil. Hakke lyst til å kjøre den på saltlake. Den har ikke fortjent det. Er kun vinterkjørt 1-2vintre, og det syns Hakke fått tak i en brukbar vinterbil enda så hakke oppdatert signatur. Får kose deg i sommer (vet jeg skal ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 pen bil får se om vi får ta en photoshoot en dag vis ikke bilen min er vekke innen den tid kommer da:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Flott bil med riktige mods! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Flott bil med riktige mods! Takker i mine øyne den perfekte E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå