Gå til innhold

Håvard's Bmw 320i Sedan update side 3. Nye felger og diverse

lorve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Update: 21.12.08

Idag sveiste jeg 2 stk rusthull som såg helt forjevlige ut :) ! Merkli at rusta var så konsentrert akkurat bak framlyktene.Rust hola var helt paralelle bak framlykta. Ble ikke så mange bilder men fekk tatt 3 stk. batteriet smalt :? Kutta meg forresten i fingeren også med vinkelslipern, kjekt!.

Bilder:

hjulbrønnen på passasjersida

s65xm71k103i0rr3igzo.jpg

hjulbrønnen på førersida

p5qykdu88ed9ui5kx3zf.jpg

brunox + Tectyl.

2texaw2lsp2oe6leegnt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  sladjan skrev:
Ser bra ut Håvard! Men har ikke du lært deg å sveise uten å måte slipe over etterpå enda? hehe

Ka coilovers du tenkte å ha deg da?

Takk. Slipte sveiseine etterpå SEFF ellers hadde det vorte forhøyning i hele greia noe jeg synst ser forjævlig ut! skal ikke vise at det har vorte sveist synst jeg :) , men tok ikke bilde av når det var helt nedslipt. var ikke lett og sveise på bil iallefall, veldig tynt gods. Har bestilt FK-AK med snake_1? her på forumet. ikke coilovers.FK - AK fast 40mm bak justerbart 30-65mm. blir nok lavere og ikke minst stivere da :D kjekt på bane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøstbakken skrev:
ser flott ut bilen din...

Ny felger, senke og resten av m-plasten så er du i mål..

ein motor vask og smøre opp den svarte plasten under panseret, så ser det strøkent ut..

Jeg kommer tl og gjøre alt av bilpleie til våren igjen når temperaturen egner seg til det. Polering,voksing smøring av div plast. Den blir nok en hel del lavere til våren. nytt senkesett på veg. Fk-AK justerbart framme og fast bake på veg. Felger er noe jeg leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Mysild skrev:
hmmmm... stjeler bilder fra meg, uten å spørre.... hehe...

grei bil da... trenger nytt interiør og mer senk, ellers er den jo grei 8)

Beklager... :oops: Senking kommer. interiør blir sikkert på sikt, dorlige stoler på banekjøring iallefall de der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lorve skrev:
  sladjan skrev:
Ser bra ut Håvard! Men har ikke du lært deg å sveise uten å måte slipe over etterpå enda? hehe

Ka coilovers du tenkte å ha deg da?

Takk. Slipte sveiseine etterpå SEFF ellers hadde det vorte forhøyning i hele greia noe jeg synst ser forjævlig ut! skal ikke vise at det har vorte sveist synst jeg :) , men tok ikke bilde av når det var helt nedslipt. var ikke lett og sveise på bil iallefall, veldig tynt gods. Har bestilt FK-AK med snake_1? her på forumet. ikke coilovers.FK - AK fast 40mm bak justerbart 30-65mm. blir nok lavere og ikke minst stivere da :D kjekt på bane

Hehe neida. Ble sikkert bra :D

kommer til å bli bra me senkesett, må laste opp bilder når du har fått det på bilen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lorve skrev:
  ///Mysild skrev:
hmmmm... stjeler bilder fra meg, uten å spørre.... hehe...

grei bil da... trenger nytt interiør og mer senk, ellers er den jo grei 8)

Beklager... :oops: Senking kommer. interiør blir sikkert på sikt, dorlige stoler på banekjøring iallefall de der

heh... jeg bare tullet ;-)

høres bra ut :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...