lorve Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Bestilt Skorpion eksos fra koed , men har ventet i 6 uker nå! Dette er IKKE typisk koed!. Noen andre som har ventet for lenge på deler? eier ikke tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Update: 21.12.08 Idag sveiste jeg 2 stk rusthull som såg helt forjevlige ut ! Merkli at rusta var så konsentrert akkurat bak framlyktene.Rust hola var helt paralelle bak framlykta. Ble ikke så mange bilder men fekk tatt 3 stk. batteriet smalt Kutta meg forresten i fingeren også med vinkelslipern, kjekt!. Bilder: hjulbrønnen på passasjersida hjulbrønnen på førersida brunox + Tectyl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Ser bra ut Håvard! Men har ikke du lært deg å sveise uten å måte slipe over etterpå enda? hehe Ka coilovers du tenkte å ha deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 ser flott ut bilen din... Ny felger, senke og resten av m-plasten så er du i mål.. ein motor vask og smøre opp den svarte plasten under panseret, så ser det strøkent ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 hmmmm... stjeler bilder fra meg, uten å spørre.... hehe... grei bil da... trenger nytt interiør og mer senk, ellers er den jo grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 sladjan skrev: Ser bra ut Håvard! Men har ikke du lært deg å sveise uten å måte slipe over etterpå enda? hehe Ka coilovers du tenkte å ha deg da? Takk. Slipte sveiseine etterpå SEFF ellers hadde det vorte forhøyning i hele greia noe jeg synst ser forjævlig ut! skal ikke vise at det har vorte sveist synst jeg , men tok ikke bilde av når det var helt nedslipt. var ikke lett og sveise på bil iallefall, veldig tynt gods. Har bestilt FK-AK med snake_1? her på forumet. ikke coilovers.FK - AK fast 40mm bak justerbart 30-65mm. blir nok lavere og ikke minst stivere da kjekt på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Nøstbakken skrev: ser flott ut bilen din... Ny felger, senke og resten av m-plasten så er du i mål.. ein motor vask og smøre opp den svarte plasten under panseret, så ser det strøkent ut.. Jeg kommer tl og gjøre alt av bilpleie til våren igjen når temperaturen egner seg til det. Polering,voksing smøring av div plast. Den blir nok en hel del lavere til våren. nytt senkesett på veg. Fk-AK justerbart framme og fast bake på veg. Felger er noe jeg leter etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 ///Mysild skrev: hmmmm... stjeler bilder fra meg, uten å spørre.... hehe...grei bil da... trenger nytt interiør og mer senk, ellers er den jo grei Beklager... Senking kommer. interiør blir sikkert på sikt, dorlige stoler på banekjøring iallefall de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 lorve skrev: sladjan skrev: Ser bra ut Håvard! Men har ikke du lært deg å sveise uten å måte slipe over etterpå enda? hehe Ka coilovers du tenkte å ha deg da? Takk. Slipte sveiseine etterpå SEFF ellers hadde det vorte forhøyning i hele greia noe jeg synst ser forjævlig ut! skal ikke vise at det har vorte sveist synst jeg , men tok ikke bilde av når det var helt nedslipt. var ikke lett og sveise på bil iallefall, veldig tynt gods. Har bestilt FK-AK med snake_1? her på forumet. ikke coilovers.FK - AK fast 40mm bak justerbart 30-65mm. blir nok lavere og ikke minst stivere da kjekt på bane Hehe neida. Ble sikkert bra kommer til å bli bra me senkesett, må laste opp bilder når du har fått det på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 lorve skrev: ///Mysild skrev: hmmmm... stjeler bilder fra meg, uten å spørre.... hehe...grei bil da... trenger nytt interiør og mer senk, ellers er den jo grei Beklager... Senking kommer. interiør blir sikkert på sikt, dorlige stoler på banekjøring iallefall de der heh... jeg bare tullet høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hiver inn noen bilder:P Har skifta til scorpion bakpotte og hatt på diffusor . bilder av det kommer snarest Oljeskift: Team Åmås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Her er bilde av bakpotte og diffusor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 det gjorde seg med ny bakpotte og hekkinsats:) pen bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 eirikand skrev: det gjorde seg med ny bakpotte og hekkinsats:) pen bil du har! Takk! Det gjorde seg jah! veldig stor forskjell. Mye mer sportslig look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Det ble jævlig bra Håvard. Hva er dim. på disse felgene egentli? Og hva betalte du for oljen? 6l man trenge egentli ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå