lorve Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Heisann! Kjøpte meg (for noen måneder siden) Bmw E36 320i 1992 Modell. Bmw var noe jeg hadde drømt lenge om å få kjøpt , jeg leita lenge etter Bmw E30 men fant fort ut at det var like greit og kjøpe seg E36 når de er enklere og finne (i god stand), og til slutt fant jeg et ganske bra eksemplar. Bilen ble importert fra Tyskland i 1999 og har rullet langt: 247 000, men preger ikke sin km stand, forrige eiger (Loffen på forumet) har gjort endel med bilen, blandt annet skiftet Topp pakning å mange foringer i understellet. Det er også veldig lite rust som er oppdaget. Lakken er ganske fin mot alderen også. Utstyr: Kjørekomputer Elspeil Elvinduer X2 Servo ABS Skinnratt Takluke Stereo Planer Som allerede er gjort : Svitsa/Fjerna 2x rusthull M3 framfanger Nye baklykter (Klart blinklys) Nytt Luftfilter (m utbyggings rør) Mtech Girkule (M Lys) Effektanlegg: Skorpion M3 Diffusor Felger Le man replika Forsterka traversinnfestning med M3 forserkninger Powerflex foringer i oppheng til travers Planer som gjenstår: Justerbart senkesett Nytt Bensinfilter Facelift Nyrer Og mye annet småstash (Kom gjerne med forslag til forbedring eller konstruktiv kritikk) Noen bilder: : Der er totalt 5 bmw-er på tunet her er 3 av de Update: 10.12.08 Har nå fått montert Mtech girkule med lys og Nytt Luftfilter. Har også bestilt effektanlegg og Diffusor. Har ventet på effektanlegget i 5 uker nå. Koed hadde/har ikke inne og må vente til etter jul for og få inn flere Bilder JA!. flensen skulle vert svart, men de haddikke inne Kosligt med mere lys Stakkars bil. - 5 ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Bildene kom vissst ikke frem? Skriv litt mer om bilen og planer du har får den, så blir det sikkert fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Vålerbanen Bmwccn 20-21 September.08 Bilder av banekjøring : Alt for blaut i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Fin bil! Finns jo en million ting du kan gjøre med en E36, men tror jeg ville begynt med å gi motoren et nytt luftfilter og interiøret er nytt ratt. Gøy på Våler ja! Fikk prøvd meg litt på banen jeg ogå og en ting er sikkert: neste gang skal jeg ha bedre dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Fin bil! Finns jo en million ting du kan gjøre med en E36, men tror jeg ville begynt med å gi motoren et nytt luftfilter og interiøret er nytt ratt. Gøy på Våler ja! Fikk prøvd meg litt på banen jeg ogå og en ting er sikkert: neste gang skal jeg ha bedre dekk! Ja. Luftfilter skal ordnet fortest mulig!. Og har allerede skiftet ratt, gammelt bilde . Hehe ! Hadde ikke de beste dekka jeg helder, kjørte med de dekka som er på bilda BALLONGDEKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Der ja. Fin bil det. Kommer til å bli en Kjempe bil når du blir ferdig! er jeg 100% sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Fin bil Her er et skikkelig interiørbilde (bortsett fra radioen, som ikke var min) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Gjorde seg med sportsrattet Hadde et slikt med airbag i min forrige bil. Er godt å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Jepp. Kunne godt vært enda tykkere, men du verden for en oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Fått med bilen min på bildet fra Våler også jo! Pen bil forsten.. Så veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Fått med bilen min på bildet fra Våler også jo! Pen bil forsten.. Så veldig bra ut. Hehe Får si ditto da Var litt småskummelt første heatet. Kjørte utpå der med 1 måners fersk lapp. Synst de burde bjunde med banekjøring i opplæring til bil egentli, man lærer jo sinnsykt mye av hva en bil klarer og ikke klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Ole Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 lurte på om du veit kor servoen din lekker olje? lekker på min og, men ikkje brydd meg me å sjå på det enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Pen bil! Coilover, å Kt1 felger eller brock b1.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 lurte på om du veit kor servoen din lekker olje? lekker på min og, men ikkje brydd meg me å sjå på det enda.. Hehe. Har ikke sett skikkelig etter enda. Tror det er en pakning eller noe sann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Pen bil!Coilover, å Kt1 felger eller brock b1.... Hehe. Keskin Kt1 hadde kansje vorte rått ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå