morten bangås Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Heisann. Er relativt ny her inne så kan vel presentere meg her:) Jeg heter Morten og Bor i Tromsø. Kanskje noen her inne som kjenner meg igjen fra www.sommertreff.no som jeg arrangerer 2-3 ganger hver sommer. Har nå blitt BMW-eier for første gang og må si jeg er meget fornøyd sålangt Bilen er en 05 525 diesel med automat, aktiv styring, sportsinteriør(dakota el-mem), senket, 20" BBS på sommer, 18" M5 på vinter, NaviPro, HiFi-pakke og litt mer småtteri her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Strøken bil Felgene passet meget bra til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Nei se på han der:-)!! Endelig fikk du ordna dæ tråd du også! Va jo fine bilda, kanskje vi må samfotoshoote en dag:-)?! Lysan blei brillefin etter gårdagens justering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten bangås Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Nei se på han der:-)!!Endelig fikk du ordna dæ tråd du også! Va jo fine bilda, kanskje vi må samfotoshoote en dag:-)?! Lysan blei brillefin etter gårdagens justering? Jepp. Var følerne bak som var montert feil av en eller annen grunn. Sikkert noen som hadde en "god ide" når de monterte senkesettet:) Får vaske og ta litt bilder en dag hvis det blir fint vær. Disse bildene er bare noe jeg har tatt fra annonsen forhandleren hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Gratulerer med flott 5'er. Men hvilke BBS felger er det du har, ligner på CK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten bangås Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Gratulerer med flott 5'er. Men hvilke BBS felger er det du har, ligner på CK? Stemmer det. BBS CK i "Ball polished" utførelse. 8,5x20 og 9,5x20 med 245 og 285 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Hei og velkommen te forumet. Flotte bil du har kjøpt deg. Deilige å kjøre og å se på de bilene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå